قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/02 16:15 | کد خبر : 1743
بلاتکلیفی و وقت کشی،تکراری ترین واژه تی تی ها؛

نصیرزاده گزینه تراکتور را به فولاد برد

اواخر فصل قبل،مدیران وقت تراکتور به صراحت از جذب یحیی گل‌محمدی خبر دادند اما حالا خبر می‌رسد این مربی نام آشنا سر از فولاد درآورده است.

تراکتور,یحیی گل محمدی,حمید مطهری,هوشنگ نصیرزاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیشب محافل خبری از توافق یحیی گل‌محمدی با فولاد خوزستان خبر دادند؛ این در حالی است که قرار بود بنا به گفته ها و وعده های مدیران وقت تراکتور،این مربی نام آشنای کشور با تی تی ها قرارداد ببندد اما انگار فقط هدف از این وعده و وعیدها نشاندن حمید مطهری،دستیار سابق یحیی به نیمکت پرطراوت و بالابر گونه تراکتور بود.

آنچه که در زمین تراکتوری ها رخ می دهد و برای تیم های لیگ برتری از خیلی وقت پیش در حال برنامه ریزی برای سال آینده هستند و باید دید تراکتور چه زمانی وارد این گود خواهد شد

این در حالی است که سرخ پوشان آذربایجان فعلا مدیرعامل هم ندارند. چیزی که در این سال های اخیر برای هواداران تقریبا به عادت و عرف تبدیل شده است فوت وقت و از دست دادن زمان طلایی نقل‌و‌انتقالات است.

 تراکتور این روزها با مسئله "لاینحل مالکیت" هوادارانش را سرگرم خود کرده است. این موضوع عواقب جبران ناپذیری چون جا ماندن از رقبا در بازار مهم نقل و انتقالات را در پی دارد که پر زدن یکی از گزینه های جدی سرمربیگری از جمله عواقب آن است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1743


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید