قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/02 11:45 | کد خبر : 1741
یوسفی: مشکلاتی هست اما درون خانواده حل می کنیم

دختران کل استان آماده یک موفقیت والیبالی مهم

مربی تیم تبریزآذر، نماینده استان آذربایجان شرقی در لیگ کانون های والیبال کشور از شرایط سخت تیمش برای آماده سازی گفت؛ او اما نسبت به صعود امیدوار است.

تبریز آذر,لیگ رده‌ی نوجوانان,

به گزارش ورزش آذربایجان، تبریز آذر یکی از تیم‌های حاضر استان در لیگ رده‌ی نوجوانان است. این تیم که برای آماده سازی جهت حضور قدرتمند در رقابت ها با مشکلات زیادی روبرو بوده، به گفته سرمربی اش، به هر نحوی که هست برای این مهم آماده شده است. راضیه یوسفی سرمربی این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهاراتی مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

تشکیل تیم از کل استان

تمرینات ما از ۳۱ اردیبهشت ماه قطعی شد و از اول خردادماه تمرینات خود را آغاز کرده و تا امروز ادامه دادیم. اول سه جلسه‌ی انتخابی از تمامی استان برگزار کرده و نفرات خود را انتخاب کردیم، تاکنون ۲۱ نفر در تمرینات حضور یافته‌اند و سعی کرده‌ایم تا فنی‌ترین بازیکنان را انتخاب کنیم.

شرایط فعلی تیم

بازیکنان ما در حال کنونی در حال تمرین هستند و باتوجه به تمرینات روزبه روز در حال بهتر شدن هستند از تیم‌های میانه و شبستر بازیکن داریم هماهنگ شدیم که این هماهنگی زمان‌بر ولی الان شرایط بهتر شده است، ایجاد هماهنگی را در بازی‌های تدارکاتی بیشتر خواهیم دید.

سطح لیگ پایین خواهد بود

در این رقابت ها از هر استان ۲ یا چند تیم شرکت کننده وجود دارد و برخلاف مسابقات قهرمان کشوری که بازیکن‌های قهرمان کشوری تماما در اختیار استان بومی خود قرار می‌گیرد، بازیکنان پخش شده‌اند. سطح بازی‌ها در مقایسه با مسابقات قهرمان کشوری که از تمام بازیکنان مطرح استان‌ها استفاده می‌شود نسبتا در سطح پایین‌تری پیش‌بینی می‌کنم. اما تیم‌ها مثل همیشه خوب هستند، و بازیکنان رده‌ی نوجوانان تقریبا نزدیک به هم هستند و اختلاف کیفیتی چشمگیری بین‌ تیم‌ها وجود ندارد.

هدفگیری برای صعود و رقبای اصلی

جایگاه تیم مان را در مقایسه با سایر استان‌ها خوب می‌بینم و امیدوارم که از مرحله‌ی اول صعود کرده و جزو ۱۵ تیم رقابت‌ها را ادامه دهیم. نظرآباد تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مشهد، مازندران و شیراز جزو تیم‌های مدعی استان هستند.

کمک های مالی از هرکسی که فکرش را بکنید

هزینه‌های ما شخصی نبوده و ارگان‌های متفاوتی از جمله ورزش و جوانان، هیئت والیبال استان سالن اقدمی را در اختیار ما گذاشته‌اند و از بخش‌های خصوصی نیز کمک دیده‌ایم.

حواشی اخیر والیبال استان

من در این خصوص نظر خاصی ندارم فقط می‌توانم بگویم که باید اولویت بندی شود. بنده پیشنهاد دارم تا با توجه به اولویت‌ بندی مربی که مثلاً امسال در لیست اولویت بندی قرار ندارد سال بعد در این لیست قرار گرفته و در نوبت قرار گیرد. برخی از همکاران بدون اینکه در اولویت‌ بندی قرار بگیرند بااستفاده از اعتبارات خود وارد کار شدند، قانون باید برای همه اجرا شود.

یک انتقاد...

تیم آذر تبریز نتوانسته از تمامی پتانسیل‌های نیروی انسانی بهره گرفته و به خوبی بتوانند در مسابقات آماده شوند. در این مورد یکسری اتفاقات افتاد که به نظرم بهتر است درون خانواده حل شود و خیلی نمی خواهم در موردش حرف بزنم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1741


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید