قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/01 17:01 | کد خبر : 1735

باشگاه مس سونگون در اقدامی مضحک و باورنکردنی برای مدیرعامل خود جایزه سازی کرد.

مس سونگون,فوتسال,کیومرث هاشمی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، باشگاه مس سونگون بعد از پشت سرگذاشتن یک فصل ناموفق که همراه با ناکامی در رشته های تیمی و انحلال چند رشته انفرادی مدال آور و کم هزینه دیگر بود در یک اقدام عجیب و ناشیانه برای مدیرعامل خود جایزه سازی کرد.

رسانه مس سونگون در پست اینستاگرامی اخیرش خبر از تجلیل ویژه وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی، از مدیرعامل خود داد. حتی این رسانه یک نقل قول از تعریف و تمجید وزیر ورزش از یاسر نجف زاده هم منتشر کرده است! گویا آنها خبر نداشتند که کل فیلم مراسم ضبط شده است.

با بررسی فیلم ها‌و فایل های صوتی موجود از این جلسه به سادگی می توان به کذب بودن این خبر پی برد چرا که اصلا این مراسم برای تجلیل از فوتسالی ها بود و تندیسی هم که در دست مدیرعامل مس است، به همه مدیرعاملان اهدا شده بود.

در بخش پایانی مراسم بهترین های فوتسال ایران هر ساله اقدام  به اهدای تندیس ها و لوح های قدردانی به همه باشگاه های  حاضر در لیگ برتر فوتسال می شود و تنها باشگاههایی هم که جایزه اختصاصی گرفتند، گیتی پسند و نماینده بانوان آبادان بخاطر قهرمانی در لیگ برتر بود.

در مراسم امسال هم تمامی باشگاه ها و نمایندگان (مدیرعاملان) یک به یک به سن فراخوانده شده و لوح های تقدیر دریافت کردند. باشگاه مس سونگون که فصل قبل موفقیت و توفیق چندانی در مراسم برترین ها نداشت اقدام به قهرمان سازی از لوح تندیسی کرده است که به همه باشگاه ها اهدا شده و برای واقعی جلوه دادن کار، عکس اصلی را کراپ کرده که از یک رسانه رسمی بعید است.

در ادامه عکس های تجلیل از دیگر مدیران فوتسالی در این مراسم را می بینید:

کد خبر 1735


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید