قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/01 11:45 | کد خبر : 1733
تداوم مذاکره نمایندگان مالک در دو فاز مجزا…

زنوزی رفت، تراکتور مشتری پیدا کرد!

داستان مالکیت تراکتور همچنان ادامه دارد؛ با وجود ترک ایران توسط زنوزی برخی اخبار در این خصوص شنیده می‌شود که قابل تامل است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، بلاتکلیفی مالکیتی تراکتور در حالی وارد دومین ماه خود می شود که نه خبر رسمی‌ای از واگذاری و نه خبری از ادامه مالکیت زنوزی است. در اثنای مذاکرات زنوزی با مسئولان عالی رتبه سیاسی و ورزشی استان،مالک باشگاه، ایران را ترک کرد تا نگرانی و دغدغه تی تی ها دو چندان شود. با این وجود خبرهای مهمی در این خصوص شنیده می شود.

طبق اخبار دریافتی از منابع آگاه،محمدرضا زنوزی ادامه مذاکرات جهت تعیین و تکلیف مالکیت تراکتور با مسئولان عالی رتبه را به نمایندگان خودش سپرده تا احتمالا به تحقق خواسته هایی که قبلا در موردشان گفتیم نزدیک شوند.

البته شایعاتی هم به گوش می رسد که بخشی از این مذاکرات توسط نمایندگان مالک در فاز انتقال مالکیت صورت می گیرد؛ با توجه به این که هیچ منبعی به جزئیات خاصی اشاره نکرده، فقط تا این حد می توان گفت که مذاکرات فقط محدود به تداوم تیم داری نیست و گویا مشتریانی هم برای مالکیت پیدا شده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1733


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید