قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/31 18:01 | کد خبر : 1726
قاسمی: باعث شدند خیلی از استعدادها انگیزه خود را از دست بدهند

پشت پرده خودکشی در والیبال اردیبل

پوپک قاسمی، نایب رئیس سابق هیأت والیبال اردبیل پاسخ در خصوص تصمیمات اشتباه و نابودی والیبال استان صحبت های جالبی برای گفتن داشت که می خوانید.


به گزارش ورزش آذربایجان، طی خبری که ساعتی پیش منتشر کردیم با این مضمون که والیبال استان اردبیل در مسابقات کانون‌های والیبال کشور با وجود کسب سهمیه، هیچ نماینده‌ای ندارد. خبرنگار ورزش آذربایجان، برای پیگیری موضوع مصاحبه‌ای که با پوپک قاسمی، مربی تیم والیبال بانوان شهرداری اردبیل و نایب رئیس سابق هیأت والیبال این استان داشت که در ادامه می خوانید:

اسپانسر جدید برای تیمی که اسپانسر داشت
هیأت والیبال استان اردبیل، از معرفی تیم والیبال شهرداری جوانان به لیگ کشوری خودداری کرد و با جذب یک اسپانسر جدید برای این رده از حضور تیم شهرداری اردبیل در مسابقات کشوری جلوگیری کرد. این در حالی است که در مسابقات استانی تیم شهرداری اردبیل عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. در این شرایط تیم نوجوانان بدون اسپانسر ماند در حالی که هیأت والیبال میتوانست تیم نوجوانان را با اسپانسر جدید معرفی کند. بدین ترتیب هم جوانان و هم نوجوانان را از دست دادیم.

یک تخلف آشکار...
هیأت والیبال اردبیل، مسابقات استانی را برخلاف ابلاغیه فدراسیون نه به صورت باشگاهی که به صورت شهرستانی برگزار کرد و از هر شهرستان یک تیم در مسابقات شرکت کرد. شهرستان اردبیل با تعداد تقریبا هفت باشگاه والیبال تنها با تیم شهرداری اردبیل در این مسابقات شرکت کرد و پس از کسب عنوان قهرمانی، هیأت والیبال در خبرها تیم شهرداری را با عنوان تیم هیأت شهرستان اردبیل معرفی کردند. با دریافت نامه فدراسیون درمورد معرفی باشگاه‌ها برای مسابقات کشوری، هیأت والیبال استان به جای شهرداری اردبیل، تیمی که حتی تاکنون در مسابقات شرکت نکرده نبود به عنوان نماینده معرفی شد.

نابودی انگیزه والیبالیست‌ها
به نظر من در زمینه پیشرفت ورزشی انگیزه مهم‌ترین عامل پیش‌برنده است. متاسفانه رفتارهای سلیقه‌‌ای که در ورزش استان و هیأت والیبال استان اردبیل حاکم است باعث می‌شود ورزشکاران از اهداف بزرگ خود دست بکشند. چرا که به دلیل نبود برنامه‌ریزی درست فرصت‌های خود برای شرکت در مسابقات کشوری را از دست می‌دهند. حداقل میتوانیم در حد لیگ دسته یک، استعداد یابی کنیم و بازیکنان را پرورش دهیم که متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای موارد وجود ندارد.

مسابقات فرمایشی هیأت والیبال
هیأت والیبال استان،  از برگزاری مسابقات الزامی که باید به صورت مستمر و منظم پیگیری شوند خودداری می‌کند. مسابقات لیگ باشگاهی تاکنون در سطح استان برگزار نشده است. سالی یکبار مسابقات فرمایشی برگزار می‌کنند و نتایج به دست آمده را خودشان هم نمی‌پذیرند و تصمیمات دیگری می‌گیرند. باشگاه‌ها خودشان با تمام مشکلات با تلاش خودشان فعالیت می‌کنند که جذب اسپانسر هم برای این تیم‌ها دشوار است و تا کنون حمایتی از مسئولین و مدیران ورزشی استان ندیده‌ایم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1726


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید