قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/31 17:15 | کد خبر : 1725
حرکت چراغ خاموش مدیران سایه تراکتور در نقل‌و‌انتقالات

تراکتور-مارکت؛ بازارگرمی و ماهگیری از آب گل‌آلود

در روز هایی که تراکتور نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی، کانال خاص نزدیک به مالک در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر است.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,حسین پورحمیدی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، شمارش معکوس برای شروع فصل داغ نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر شروع شده است. در این بین تراکتور که درگیر مسائل مالکیتی است و سرنوشت مدیرعامل و سرمربی اش هم مشخص نشده در پشت پرده چنان که قبلا هم عنوان کرده بودیم از طریق کانال خاصی که داخل تیم هست در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرش است.

البته تاکنون هیچ توافقی با بازیکنان مدنظر صورت نگرفته است. خبر از توافق باشگاه تراکتور و یا مذاکره این تیم با برخی از بازیکنان در حالی منتشر می‌شود که بیشتر این اخبار حالت بازارگرمی داشته و صحت ندارد. 

یکی از این بازیکنان دروازه بان ملی پوش پرسپولیس است اما خبر جذب بیرانوند توسط تراکتور شایعه‌ای بیش نیست زیرا فسخ او به کلی غیرقانونی بوده و همچنین این بازیکن پیشنهاداتی از تیم های خارجی دارد و از همه مهمتر حسین پورحمیدی با تراکتور قرارداد بلندمدت داشته و حضور بیرو در تراکتور با توجه با این اوصاف منتفی است.

در چنین شرایطی عده ای نیز به خوبی از آب گل آلود ماهی گرفته و برای بازیکنان مدنظرشان با استفاده از نام تراکتور بازار گرمی می کنند. این موضوع زمانی بیشتر قوت می گیرد که پای برخی رسانه های رسمی و غیررسمی معلوم الحال در میان است که ارتباطاتشان با افراد خاص تقریبا برای همه عیان شده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1725


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید