قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/31 12:45 | کد خبر : 1723

تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود در دور سوم لیگ ملت های والیبال 2024 را هم با یک برد نفس گیر به پایان رساندند.

تیم ملی والیبال ایران,لیگ ملت های والیبال 2024,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم ملی والیبال ایران بعد از ۸ باخت پیاپی در لیگ ملت های والیبال 2024 دیروز توانست آمریکا را  ۲:۳ شکست داده و جان تازه ای بگیرد. این تیم در دومین دیدار خود در دور سوم رقابت ها امروز از ساعت 10:30 مقابل هلند به میدان رفت و در یک دیدار سنگین، نزدیک و نفس گیر 3-2 به پیروزی رسیدند.

ست اول:
این ست را ایران بهتر آغاز کرد‌ و 5-1 جلو افتاد اما هلند رفته رفته توانست بازی را به تعادل بکشاند . بازی تا پایان ست پایاپای بود که شاگردان پیمان اکبری توانستند در اواخر ست با عملکرد بهتر  اولین ست بازی را ۲۵:۲۲ از هلند ببرند.

ست دوم:
ست دوم با بازی پر قدرت هلند آغاز  و با برتری نسبی این تیم دنبال شد. رفته رفته اما بازی به تعادل کشیده شد و ایران در امتیاز ۱۳  بعد از وقت استراحت به بازی برگشت. در ادامه کار نیمیر با بازیه عالی خود توانست این ست را برای هلندی ها در بیاورد و تیمش را 25-22 به پیروزی برساند.

ست سوم:
در ست سوم ایران با کار تیمی قوی و حفظ تمرکز تا پایان ست، یک برتری متعادل ایجاد و در نهایت 25-21 به پیروز برسد.

ست چهارم:
هلند که چیزی برای از دست دادن نداشت، ست چهارم را با همه توان وارد زمین شد و اجازه تکرار ست سوم را به ایران نداد. این ست در نهایت با برتری 25-20 هلندی ها همراه بود تا سرنوشت برنده کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم:
ایران مثل بازی با امریکا، ست پنجم را با یک شروع خوب همراه کرد و توانست یک فاصله امتیازی مطمئن با حریف ایجاد کند. ایجاد فاصله 5 امتیازی در پوئن 10، هلندی ها را با یک شوک مثبت مواجه کرد و آنها توانستند با چند سرویس خوب فاصله را کاهش دهند اما معادلات پایانی به سود ایران رقم خورد و شاگردان اکبری 15-10 به پیروزی رسیده و دومین برد 3-2 خود در دور سوم را کسب کردند.

کد خبر 1723


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید