قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/30 17:30 | کد خبر : 1714
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴

ایران نبرد، نبرد تا غول را برد!

تیم ملی والیبال ایران بعد از دو هفته ناکامی در لیگ ملت ها، اولین برد خود را مقابل یک حریف قدر کسب کرد.

لیگ ملت‌های والیبال,تیم ملی والیبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم ملی والیبال ایران که دو هفته ابتدایی لیگ ملت های والیبال 2024 را با هشت شکست پشت سر گذاشته بود در اولین بازی هفته سوم دست به کار بزرگی زد و موفق شد امریکا را 3-2 شکست دهد.

ست یک:

ست یک را امریکا بهتر آغاز کرد و 4 امتیاز پیش افتاد اما ایران کم کم به بازی برگشت و کار را به تساوی کشاند اما در نهایت حاصل این ست نزدیک و جذاب 28-26 به سود امریکا به پایان رسید.

ست دوم:

ست دوم برخلاف ست اول با برتری ایران آغاز شد و این بار حریف موفق شد در ادامه کا را را به تعادل بکشاند. چند سرویس خوب اما به داد ایران رسید و اولین ست را به نام این تیم کرد تا شاگردان پیمان اکبری  25-23 کار را به پایان برسانند.

ست سوم:

در این ست ایران اعتماد بنفس بالایی بابت برد در ست قبل کسب کرده بود و بدون حرف و حدیث توانست 25-18 از سد امریکا بگذرد.

ست سوم مثل دو ست قبلی نزدیک و پایاپای بود و دو تیم تا امتیاز 25 اجازه پیشروی به حریف ندادند تا اینکه این بار سرویس های خوب به داد امریکا رسید و کار با برتری 28-26 آنها به پایان رسید و سرنوشت به ست پنجم کشیده شد.

ست پنجم:

ست پنجم، ستی که کم اشتباه ترین تیم برنده می شود؛ این تیم هم ایران بود؛ امریکایی ها که گویا انتظار کشیدن کار به ست پنجم را نداشتند، کمی از نظر بدنی و تمرکز کم آورده بودند و با چند اشتباه مرگبار در امتیازات پایانی زمینه را برای برد ایران (15-13) فراهم کردند.

کد خبر 1714


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید