قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/29 14:01 | کد خبر : 1696
وقتی خودمان قدر خودمان را نمی دانیم، انتظاری از بقیه نیست!

خواب رسانه‌ای تراکتور و تحریف یک موفقیت مهم

آلوز برای دومین بار عنوان آقای پاس گل لیگ را به خود اختصاص داد اما اخیرا مورد کم لطفی یکی از رسانه های مشهور کشور قرار گرفت که البته سکوت رسانه رسمی باشگاه تراکتور در این مورد بی تاثیر نیست.

ریکاردو آلوز,تراکتور,ابوالفضل جلالی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، ریکاردو آلوز،ستاره پرتغالی تراکتور و آقای پاس گل لیگ برتر که در فصل بیست و سوم با ۱۱ پاس گل بالاتر از ابوالفضل جلالی از استقلال، آقای پاس گل لیگ را به خود اختصاص داد، توسط رسانه فوتبال 360 که تحت نظر مجری سابق تلویزیون مورد کم لطفی قرار گرفت.

این رسانه و سایت معروف که بدون توجه به آمار سایر سایت های معتبر،یک پاس گل آلوز را نادیده گرفته و در سایت رسمی خودش ریکاردو آلوز را با ابوالفضل جلالی با ده پاس گل مشترکا،بهترین پاسور لیگ معرفی کرده است و حتی این سایت  در فصل بیست و دوم نیز، در یک اقدامی غیرقابل توجیه یک پاس گل را از آمار ریکی آلوز کاسته بود.

یقینا در چنین مواردی باید رسانه رسمی باشگاه تراکتور و در رأس آن تیم رسانه باشگاه نسبت به موفقیت های آلوز با تولید محتوا در پیج رسمی باشگاه اقدام می‌کرد تا پاسخ محکمی بر تحریف کنندگان آمار بهترین بازیکن و پاسور لیگ برتر را می‌داد که مع الاسف رسانه رسمی باشگاه خود را به بی خیالی محض زده است و هیچ گونه حمایت عملی از بازیکنان و ستاره های خود تاکنون اقدام نکرده است.

در پایان لیگ همه هواداران تراکتور منتظر انتشار حداقل یک محتوا در این خصوص بودند اما تراکتوری ها در این مقطع بیشتر سرگرم داستان های مالکیتی بودند و حتی به خودشان اجازه ندادند یک اشاره کوتاه نیز به این موضوع کنند؛ همین بی خیالی و بی توجهی، ستاره تراکتور را به کودک بدسرپرستی تبدیل کرد که هیچ کس در مدرسه حتی در صورت موفقیت، نگاهی به او ندارد!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1696


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید