قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/28 17:01 | کد خبر : 1687

لیگ نخبگان فوتبال آسیا (سطح دو) فرصت و میانبری طلایی برای یک افتخار مهم برای تراکتور است.

تراکتور,سطح دو لیگ آسیا,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پس از عدم راهیابی تراکتور به لیگ سطح یک نخبگان آسیا و کسب سهمیه سطح دو لیگ آسیا آن هم به واسطه صعود سپاهان و رفسنجان به فینال جام حذفی و همچنین عدم کسب مجوز حرفه‌ای توسط تیم مس رفسنجان،تراکتور این فرصت طلایی را دارد که در میان تیم های نه چندان قوی بتواند قهرمان این رقابت ها شود تا پس از تورنمت جام میلز هندوستان،یک کاپ آسیایی به افتخارات خود اضافه کند.

رقابت های لیگ نخبگان ۲ آسیا با شرکت ۳۲ تیم و با حضور ۱۶ تیم از غرب آسیا و ۱۶ تیم از شرق آسیا در چهار گروه چهار تیمی مجزا از هم برگزار می شود که در پایان تیم های برنده کنفرانس شرق و غرب آسیا،فینال این تورنمت را برگزار خواهد کرد. مرحله گروهی این رقابت ها از ۲۷ شهریور ماه تا پانزدهم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و فینال این تورنمت نیز در ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

تا کنون حضور تیم های تراکتور،تعاون عربستان،الوکره قطر،شارجه امارات،نسل قارچی ازبکستان،الحسین اردن،استقلال و روشن کلاب تاجیکستان،موهون باگان هند،الخلدیه بحرین،قهرمان جام حذفی عراق و اردن در این رقابت ها قطعی شده است و  ۴ تیم دیگر نیز بعد از برگزاری بازی های پلی آف صعود به نخبگان سطح یک،بازنده این رقابت ها در سطح نخبگان دو شرکت خواهند کرد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1687


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید