قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/27 18:21 | کد خبر : 1680
خروجی های بزرگ، تنها خروجی باشگاه در مارکت...

شایعه در شهر؛ والیبال مس در آستانه انحلال!

منابع موثق از یک احتمال ترسناک برای والیبال مس سونگون خبر می دهند!

مس سونگون,والیبال,یاسر نجف زاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، یاسر نجف زاده در شرایطی دومین سال مدیریت خود را در مس سونگون آغاز خواهد کرد که از زمان شروع کارش تاکنون تیمداری باشگاه مس از ۱۲ رشته به ۶ رشته تقلیل یافته است. امسال هم از منابع آگاه خبر می‌رسد یک رشته ورزشی مهم این باشگاه در آستانه انحلال قرار داد. 

بر این اساس و طبق آن چه که عدم تخصیص یافتن بودجه مناسب از طرف صنایع مس ایران یاد شده یکی از دو رشته فوتبال یا والیبال باشگاه مس منحل خواهد شد؛ البته این احتمال در مورد والیبال جدی تر و نزدیک به واقعیت تر است.

 با توجه به قرائن و شواهد موجود،دو تن از بازیکنان جوان و ملی پوش والیبال مس یعنی آریاه خواه و نریمانی به دلیل بلاتکلیفی مدیریت مس به تیم های دیگری پیوستند و تا به امروز تیم والیبال این باشگاه جز خروجی هیچ فعالیتی در نقل‌و‌انتقالات نداشته است.

کادرفنی تیم والیبال مس سونگون نیز با توجه به بلاتکلیفی عدم دریافت پالس های مثبت از سوی مدیریت، سکوت را فعلا ترجیح می دهند؛ این احتمال در حالی مطرح می شود که والیبال تبریز بعد از سال ها خوشحال از تیم داری در عرصه کشوری بود. والیبال مس سونگون فصل گذشته نیز چنین شرایطی را تجربه کرد و در نهایت نیز دقیقه نودی وارد رقابت ها شد و صرفا به خاطر حضور مغز متفکری به نام محمد غیاثی، به شخصیتی دست یافت که البته برای صعود و کسب رتبه های برتر کافی نبود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1680


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید