قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/23 12:01 | کد خبر : 1620
همه چیز حول محور یک دایره تکراری و تکراری و باز هم تکراری...

تراکتور-هوادار؛ بلاتکلیف و بی اعتماد!

وضعیت و حواشی تیم تراکتور در چند سال اخیر حول و محور یک دایره تکرار می شود؛ بازیگران این بلاتکلیفی را در این گزارش بررسی می کنیم.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,تراب محمدی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، موضوع واگذاری تراکتور ورژن خصوصی برای چندمین بار در طول سال‌های اخیر موضوع داغ رسانه های کشور شده است. این موضوع تکراری همانند گذشته با اتفاقات تکراری ولی با بازیگران جدید بجز مالک تیم در حال اجرا است.

در چنین شرایطی نه تنها تیم تراکتور بلکه هواداران این تیم بیشترین آسیب را از این بلاتکلیفی ها می بینند. تکلیف عاشقانی که تنهاتر از هر زمان در  مبهم ترین وضعیت قرار دارند.

بی اطلاعی و نبود افراد قابل اعتماد در بدنه باشگاه و در میان فعالین رسانه ای باعث شده است تا امید های خود را از دست بدهند. آنها افرادی که قبلا به انها امیدوار بودند تعدای را از دست داده اند و تعدادی نیز با اعمال خود باعث بی اعتمادی شده اند.

در این بین افراد جدید وارد شده به اتفاقات نیز نتوانسته اند اعتمادی بین هواداران ایجاد کنند. در  میان  هواداران نیز شکاف ها و چند دستگی های عمیقی وجود دارد. با توجه به پر هوادار بودن تراکتور و بی اطلاعی و ابهامات وضعیت تیم باعث شده است حتی در سکو های یادگار نیز شاهد تفکیک سکو ها_فضای مجازی و اختلافات عمیق باشیم.

هواداران تراکتور هرزمان چه در اجتماع چه در سکو ها_فضای مجازی به اتحاد و هدف مشترک رسیداند به موفقیت تیم ختم شده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1620


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید