قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/23 10:36 | کد خبر : 1618
درخواست از هواداران تراکتور: هر چه دل تنگت می خواهد بگو...

تغییر موضع سریع استاندار؛ منم با شمام!

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی از موضع قبلی خود در قبال هواداران تراکتور کوتاه آمد!

تراکتور,تراب محمدی,محمدرضا زنوزی ,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان، در شرایطی که هواداران تراکتور در بلاتکلیفی های اخیر دست به دامن مسئولان استانی شده بودند، سانحه تلخ هلی کوپتر همه چیز را تحت الشعاع قرار داد حتی آینده تیم محبوب آنها را!

تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، با توجه به حساسیت موضوع، روز گذشته اظهاراتی داشت که در لابلای آن نکاتی درج شده بود که به مزاق هواداران خوش نیامد. آنها معتقد بودند سرپرست استانداری بدون اینکه صدای هواداران را بشنود و یا جلسه‌ای با هواداران برگزار کند به حمایت قاطع  از ادامه مالکیت زنوزی پرداخته است.

همین به ایجاد اعتراضات و هجمه شدیدی علیه تراب محمدی انجامید تا جایی که استاندار موقت خیلی سریع از موضع قبلی اش کوتاه آمد.

تراب محمدی پس از اعتراضات هواداران در فضای مجازی و لمس انتقادات تی تی ها بلافاصله با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش اعلام کرد که هر موارد و نگرانی که هست برایم بنویسید و تک تک پیشنهادات و انتقادات را پیگیر هستم،تا به نوعی نرمش قهرمانانه از خود بروز دهد و صدای هواداران را نیز بشنود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1618


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید