قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/13 20:15 | کد خبر : 1508
حتی معلوم نیست باشند یا نه!

والیبال سونگون؛ با ثبات در بلاتکلیفی!

والیبال مس سونگون برای دومین سال متوالی در شرایط بلاتکلیفی محض قرار گرفته است.

مس سونگون,والیبال,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، والیبال در تبریز، دومین رشته پرطرفدار بعد از فوتبال و تراکتور است. این علاقه به حدی بالاست که حتی با وجود حضور تیم والیبال مس سونگون در دسته یک لیگ والیبال، عاشقان این رشته توجه خاصی به این تیم داشته و حتی در برخی بازی ها حجم استقبال و حمایت به حدی بوده که جای سوزن انداختن در سالن نبود.

اما چه فایده که تیم والیبال مس سونگون به مثابه یک بچه یتیم از دید مدیران باشگاه مورد کم لطفی قرار می‌گیرد و همچنان مثل سال قبل در بودن و نبودنش هم تردید وجود دارد. این سایه سنگین بلاتکلیفی طرفداران والیبال تبریز را آزار می‌دهد.

از شواهد این گونه بر می آید مدیران باشگاه مس سونگون به سیاق فصل گذشته،در نظر دارند به اصطلاح شب امتحان و یک روز قبل از آغاز رسمی مسابقات لیگ یک با جمع کردن دو جین بازیکن وارد عرصه تیمداری شوند و هدفی جز فقط حضور و لشکر سیاهی لیگ یک نباشند. چند هفته ای است که از هر کدام از اعضای کادرفنی مس جویای شرایط می شویم، سکوت را ترجیح می دهند. البته حق هم دارند چون خود آنها هم بلاتکلیف اند و فعلا تماشاگر فعالیت رقبا در بازار!

در چند روز گذشته حتی دو بازیکن جوان و ملی پوش بومی مس (نریمانی و آریاخواه) که فصل موفقی را در لیگ یک با این تیم سپری کردند بعد از تعلل مدیریت و بلاتکلیف بودن تیم والیبال مس راهی تیم دیگری شدند. فعلا نه لیست خروج و نه ورودی مشخص شده و مثل فوتسال که بعد از خالی شدن بازار از ستاره و بازیکن کارساز، نارنجی ها وارد شدند، به نظر می رسد والیبال هم البته اگر میل به بودنش باشد، ته مانده های بدون مشتری بازار نصیبش شود!

کد خبر 1508


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید