قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/13 12:30 | کد خبر : 1501

شب گذشته حساب و کتاب، قهرمان و سقوط کننده های لیگ برتر مشخص شد.

تراکتور,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هفته پایانی لیگ برتر شب گذشته با برگزاری همزمان هشت بازی به پایان رسید. تکلیف تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص شد. ولی وضعیت کسب سهمیه به اما و اگر کشیده شد.

پرسپولیس برد قهرمان شد

تیم پرسپولیس با نتیجه یک _ صفر تیم مس رفسنجان را برد تا شانزدهمین قهرمانی خود در ادوار لیگ برتر جشن بگیرد.

استقلال برد تشریفاتی

تیم استقلال با نتیجه ۲_ صفر تیم پیکان را شکست داد. باتوجه به برد پرسپولیس تیم استقلال در رده دوم جدول این فصل را به پایان رساند. تیم پیکان نیز با توجه به برد تیم های  استقلال خوزستان و فولاد به لیگ دسته یک سقوط کرد.

برد تشریفاتی در خانه

تیم سپاهان با نتیجه ۴_یک تیم شمس آذر را در اصفهان شکست داد. این بازی برای هردو تیم حکم تشریفاتی داشت . از نکات جالب این بازی زننده یکی از گل های سپاهان را علی اصغر اعرابی بازیکن نیم فصل اول شمس آذر بود.

برد بی اثر درآبادان

تیم فوتبال تراکتور در آبادان با نتیجه ۳_صفر تیم صنعت نفت آبادان را شکست داد. این بازی برای هردو تیم جنبه تشریفاتی داشت و صنعت نفت از هفته قبل سقوطش به دسته یک قطعی شده بود. تیم تراکتور در رتبه چهارم جدول به پایان رساند.

آتش بست در انزلی

دو تیم میان جدولی ملوان _آلومینیوم با نتیجه یک_ یک به پایان رسید. این بازی برای هردو تیم حنبه تشریفاتی داشت و دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

باخت های سریالی گل گهر

تیم ذوب آهن با نتیجه ۲_ یک تیم گل گهر را شکست داد. گل گهری ها سومین بازی متوالی شکست خوردند و ذوب آهن با برد فصل را تمام کرد.

حکم بقا در قائم شهر

تیم فولاد خوزستان با نتیجه یک_ صفر تیم نساجی را برد. فولاد با برد در این بازی در لیگ برتر ماندنی شد و نساجی با یک رده سقوط در رتبه دوازدهم لیگ را به اتمام رساند.

هوادار کلید بقا

تیم استقلال خوزستان با نتیجه ۳_یک تیم هوادار را شکست داد. با پیروزی استقلال خوزستان این تیم در لیگ برتر ماندنی شد. تیم هوادار چهارمین باخت متوالی خود را تجربه کرد.

کد خبر 1501


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید