قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/12 14:30 | کد خبر : 1484
برای نتیجه بازی نخواهند کرد...

تراکتور-نفت؛ چند چیز که باید بدانید!

تراکتور و صنعت نفت تحت شرایط ویژه ای دیدار هفته پایانی خود را برگزار خواهند کرد.

تراکتور,صنعت نفت آبادان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، هفته سی‌ام (پایانی) لیگ برتر فوتبال ایران امروز برگزار می شود. تمامی بازی های این هفته به صورت همزمان از ساعت 19 آغاز خواهد شد. تراکتور در یکی از این بازی ها مهمان صنعت نفت آبادان است.

در شرایطی که در بالای جدول، جنگ به معنای واقعی سر قهرمانی را شاهد خواهیم بود، این دیدار و نتیجه اش جز شادی و ناراحتی معمول، هیچ تاثیری روی جایگاه جدولی دو تیم نخواهد داشت. با این وجود قطعا تقابل با نفت برای هواداران تراکتور به عنوان آخرین بازی فصل اهمیت ویژه ای دارد؛ پس در ادامه چند نکته مهم از این دیدار را برایتان آماده کرده ایم:

اطلاعات بازی:

هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران

شنبه 12 خرداد، ساعت 19:00

ورزشگاه: تختی آبادان

گروه داوری: ایمان کهیش، بهمن عبداللهی، امین زاهدی، میثم عباسپور، ناظر: ایرج نظری

دمای هوا در طول بازی: بین 39-40 درجه سانتی‌گراد

بیخیال جدول از فوتبال لذت ببر

تراکتور با 51 امتیاز در مکان چهارم جدول حضور دارد و با توجه به موقعیت جدول، با همین رتبه نیز به کار خود در لیگ بیست و سوم خاتمه خواهد داد. سپاهان با 54 امتیاز (سوم) و ملوان با 40 امتیاز (پنجم) همسایه های بالا و پایین تراکتور هستند که نتایج آنها هم به صعود یا سقوط سرخ پوشان آذربایجان منجر نخواهد شد.

صنعت نفت هم با 21 امتیاز در رده آخر جدول حضور دارد و پیش از این سقوطش به دسته یک قطعی شده است. آنها امشب در آخرین حضور لیگ برتری شان می توانند یک فوتبال برزیلی و زیبا ارائه کرده و مثل تراکتور صرفا از فوتبال لذت ببرند!

پنج تقابل اخیر دو تیم و یک پیش بینی احتمالی!

تراکتور و صنعت نفت آبادان در 5 تقابل اخیر خود مساوی نداشته اند. در این تقابل ها تراکتور 4 بار پیروز شده و نفت یک برد کسب کرده است. بازی رفت دو تیم با برد 3-0 تراکتور به پایان رسید و آخرین برد نفت به دیدار برگشت لیگ بیست و یکم لیگ برتر بر می گردد که زردپوشان با یک گل از سد تراکتور گذشته بودند.

کد خبر 1484


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید