قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/11 20:30 | کد خبر : 1477
مذاکرات فنر با مورینیو و ستاره‌ها

لیست ستاره‌های جدید فنر اعلام شد

عزیز ییلدیریم، یکی از نامزدهای ریاست باشگاه فنرباغچه، با هواداران فنرباغچه دیدار کرد.

فنرباغچه,ژوزه مورینیو,دیبالا,لوکاکو,

به گزارش “ورزش آذربایجان”،عزیز ییلدیریم،یکی از نامزد های باشگاه فنرباغچه در جمع هواداران فنر در مورد توافق با مورینیو و بازیکنان مدنظر باشگاه بعد از آمدن مربی توضیحاتی ارائه داد،در ادامه متن مصاحبه را مشاهده می کنید:

"به نظر می‌رسد مدیریت با ژوزه مورینیو توافق کرده است. آن طرف از من پرسید، 'امضا کنید، اگر ما برنده شویم با هم کار می‌کنیم، مشکلی نیست'، من هم گفتم مشکلی نیست."

در باشگاه فنرباغچه، مدیریت فعلی پیش از مجمع عمومی انتخاباتی با سرمربی پرتغالی، ژوزه مورینیو، توافق کرده است. مورینیو یکی از وعده‌های اصلی عزیز ییلدیریم، از نامزدهای ریاست باشگاه، نیز بود. زمانی که از ییلدیریم درباره توافق مدیریت علی کوچ با مورینیو سوال شد، او در جمع هواداران فنرباغچه گفت: "به نظر می‌رسد مدیریت با ژوزه مورینیو توافق کرده است. آن طرف از من پرسید، 'امضا کنید، اگر ما برنده شویم با هم کار می‌کنیم، مشکلی نیست'، من هم گفتم مشکلی نیست. نگفتم که او به وعده‌هایش عمل نمی‌کند. آیا چنین چیزی گفتم؟ آنها به من سیگنال دادند، من هم گفتم 'امضا کنید'. اگر من امضا می‌کردم و آنها انتخاب می‌شدند، چه می‌شد؟ مهم فنرباغچه است. مهم این است که مورینیو به فنرباغچه بیاید!"

اسم بازیکن هایی که مدنظر باشگاه هست

«من گفتم، آنها رفتند. من انتخاب خواهم شد و فردی که من می‌گویم اینجا خواهد بود. مورینیو لوکاکو را می‌خواهد. دیبالا هست. تالیسکا می‌خواهد بیاید. یک سُرلوت هم هست. از این بازیکنان ۱-۲ تایشان را حل کنند، بقیه‌اش را…»

کد خبر 1477


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید