قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/11 12:30 | کد خبر : 1471
سلطان‌های والیبال ادامه می‌دهند…

فیله نین سلطان لاری پیروزی را تکرار می کند

تیم ملی والیبال زنان ترکیه در ششمین بازی خود در لیگ ملت‌ها با صربستان روبرو شد.

لیگ ملت‌ها,تیم ملی والیبال زنان ترکیه,

به گزارش"ورزش آذربایجان"،سلطان‌های والیبال زنان در لیگ ملت‌ها به پیروزی‌های پی‌درپی دست یافتند. تیم ملی ترکیه با تیم صربستان روبرو شد و با نتیجه ۳-۱ پیروز شد و سومین پیروزی متوالی خود را کسب کرد.

در مسابقه‌ای که در شهر آرلینگتون ایالت تگزاس برگزار شد، بازی با امتیازات متقابل آغاز شد. در ست اول، امتیازات به 13-13 رسید. در این لحظات، سلطان‌های والیبال با درخشش دریا چبجی‌اوغلو موفق شدند اختلاف را به 5 امتیاز افزایش دهند. تیم ملی ترکیه با ادامه عملکرد چشمگیر خود، ست اول را با نتیجه 25-18 به نفع خود به پایان رساند و 1-0 پیش افتاد.

مبارزه در ایالات متحده در ست دوم نفس‌گیر بود. با اینکه صربستان 14-8 پیش افتاد، ترکیه با رهبری ملیسا وارگاس به سرعت پاسخ داد و به تساوی 21-21 رسید. از این لحظه به بعد برتری مدام دست به دست شد، تا اینکه سلطان‌های والیبال با نتیجه 33-31 به برتری رسیدند و نتیجه را 2-0 کردند.

در ست سوم نیز رقابت در بالاترین سطح خود بود. با اینکه صربستان 17-11 پیش افتاد، ترکیه با سرویس‌های مؤثر اختلاف را به 1 امتیاز کاهش داد. در این لحظات، تیم صربستان تحت هدایت جووانی گیدتی واکنش بهتری نشان داد و با نتیجه 25-21 در بازی ماند.

سلطان‌های والیبال در ست چهارم به صربستان فرصتی ندادند. ترکیه با ارائه بازی خوب در حمله، اختلاف امتیاز را به تدریج افزایش داد. تیم ملی ما با جلوگیری از بازگشت حریف، ست را با نتیجه 25-21 برد و بازی را 3-1 به نفع خود به پایان رساند.

تیم ملی والیبال زنان ترکیه، که در رده اول جهان قرار دارد و قهرمان آخرین دوره لیگ ملت‌هاست، در دومین بازی از هفته دوم این مسابقات و ششمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها، چهارمین پیروزی خود را کسب کرد.

تیم ملی در سومین مسابقه خود از مرحله ایالات متحده، که با پیروزی 3-1 مقابل آلمان آغاز شد، فردا ساعت 21:00 به وقت ترکیه به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

سلطان‌های والیبال در هفته اول لیگ ملت‌ها که در آنتالیا برگزار شد، دو پیروزی و دو شکست را تجربه کرده بودند.

سالن: پارک کالج

داوران: فرانسیسکو دنی لسی سسپدس (جمهوری دومینیکن)، فابیان دنیس موزو کارباهال (اروگوئه)

صربستان: میرکوویچ، لازوویچ، کورتاگیچ، بیلیکا، لوزو، اسماییچ (پوپوویچ، اوزلایچ، میلنکوویچ، مالسوویچ، بوکیلیچ، میلیچوویچ، میجاتوویچ)

ترکیه: الیف شاهین، ابرار کاراکورت، زهرا گونش، ملیسا وارگاس، دریا جبجی اوغلو، ادا اردم دوندار (گیزم اورگه، آیچا آیکاچ، توغبا ایوگین، جانسو اوزبای، آسلی کالاچ)

ست‌ها: ۱۸-۲۵، ۳۱-۳۳، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵

مدت زمان: ۱۱۰ دقیقه

کد خبر 1471


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید