قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/10 17:15 | کد خبر : 1464
طرفداران فنرباغچه و گالاتاسرای در آتش‌سوزی کالامیش!

نبرد اتشین بین گالا و فنر

پس از اعلام قهرمانی گالاتاسرای در لیگ برتر، اوضاع بین طرفداران فنرباغچه و گالاتاسرای تنش‌انگیز شد و در مجموعه‌های کالامیش به یک برخورد هیجانی و خطرناک منجر شد.

گالاتاسرای,فنرباغچه,

به گزارش “ورزش آذربایجان”،بعد از قهرمانی گالاتاسرای در لیگ برتر، تنش بین طرفداران آن و فنرباغچه به شدت افزایش یافت. در مجموعه‌های کالامیش، این تنش به یک آتش‌سوزی وحشتناک منجر شد که در پاسخ به آن، اورژانس‌ها و پلیس وارد عمل شدند.

در حین دیدار رئیس با اعضای کنگره فنرباغچه، جشنواره قهرمانی باعث شد تا طرفداران گالاتاسرای حضور داشته باشند و بحثی دو طرفه آغاز کنند که به اتفاقات بزرگی منجر شد. در کالامیش که محل تیم‌های فوتبال فنرباغچه و گالاتاسرای است، دعوا زود به جنگ تبدیل شد.

آرم گالاتاسرای را کندند

پس از حرکت طرفداران فنرباغچه به سمت مجموعه‌های گالاتاسرای، طرفداران سرخ و نواری آرم گالاتاسرای را از مجموعه‌های آن کندند و به مجموعه‌های فنرباغچه آوردند. برخی از طرفداران سرخ و نواری با آرم کنده شده با دوربین عکس گرفتند. عکس‌های گرفته شده به سرعت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شدند.

آتش در مجموعه‌های گالاتاسرای!

در طی اشتباهاتی که بعداً رخ داد، به دلیل انداختن فشاری به مجموعه‌های گالاتاسرای، آتش در این مجموعه‌ها شعله ور شد. اعضای آتشنشانی که به محل حادثه اعزام شدند، در تلاش برای خاموش کردن آتش بودند در حالی که اعضای پلیس نیز در حال تلاش برای دفع گروه‌های درگیر بودند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1464


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید