قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/09 20:09 | کد خبر : 1456

رقابت بین پورحمیدی و سیدحسینی برای تصاحب دست کش طلایی به هفته آخر موکول‌ شد.

تراکتور,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,سیدحسینی,حسین پورحمیدی ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در دو دیدار شب گذشته هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، تیم تراکتور سه بر یک ملوان را شکست داد و استقلال تهران نیز یک بر صفر از سد گل گهر سیرجان گذشت تا جدال دروازه‌بانان دو تیم برای کسب دست کش طلا به هفته آخر موکول‌ شود.

حسین پورحمیدی تا قبل از برگزاری بازی های هفته بیست و نهم به تنهایی با ۱۷ کلین شیت در صدر جدول دروازه بانان بود اما شب گذشته با دریافت گل مقابل ملوان از کلین شیت هجدهم باز ماند تا رتبه اولش را دوباره با سید حسین حسینی شریک شود.

تنها رقیب پورحمیدی یعنی سیدحسینی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل گل گهر سیرجان توانست برای هفدهمین بار در این فصل کلین شیت کند و جدال جذاب دستکش طلا را به روز آخر بکشاند.

در روز آخر لیگ تراکتور مهمان صنعت نفت در آبادان است و استقلال باید به مصاف پیکان برود. این بازی ها روز شنبه دوازدهم خرداد از ساعت 20 آغاز خواهند شد. جالب اینجاست این دو دیدار، سرنوشت آقای پاس گل را هم تعیین می کنند؛ جایی که ریکاردو آلوز از تراکتور و ابوالفضل جلالی از استقلال با 10 پاس، مشترکا اول هستند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1456


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید