قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/09 19:06 | کد خبر : 1455
سپاهان ببازد هم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد

یک هفته پیش از موعد؛ پایان لیگ برای تراکتور

تراکتور حتی در صورت شکست خوردن سپاهان و برد با اختلاف گل بالا در هفته‌ پایانی نمی‌تواند جای این تیم را در رتبه سوم جدول جای بگیرد.

تراکتور,ملوان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، شب گذشته تیم تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان به برتری برسد تا با ۵۱ امتیاز جایگاه چهارمی خودش را تثبیت کند،همچنین با برد سپاهان و حفظ فاصله سه امتیازی اش با تراکتور،رتبه سوم جدول لیگ را از آن خود کرد.

با توجه به این که طبق ابلاغیه سازمان لیگ در ابتدای فصل به باشگاه ها،اگر دو تیم از نظر امتیازی برابر باشند ملاک اصلی جهت رتبه بندی،  بازی های رو در رو می‌باشد. بنابرین تراکتور حتی در هفته پایانی لیگ حتی با تفاضل گل بالا ببرد و سپاهان نیز شکست بخورد و هردوتبم هم امتیاز شوند،تیم اصفهانی به دلیل برتری در بازی رو در رو مقابل تراکتور جایگاه سومی خودش را از دست نخواهد داد و تراکتور فصل را با رتبه چهارمی به پایان رسید.

به این ترتیب باید گفت رقابت در لیگ و جذابیت های آن یک هفته زودتر از موعد برای تراکتوری به پایان رسید که نتیجه بازی آخرش نه باعث صعود و نه سقوط در جدول خواهد شد. شاگردان حمید مطهری در هفته آخر باید به مصاف صنعت نفت در آبادان بروند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1455


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید