قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/09 17:39 | کد خبر : 1453
این جا در تبریز، هیچ چیز عوض نشده مثل 10 سال پیش...

پیام تراکتور در جیب ملوان؛ این فکر را از سرت خارج کن!

ملوان بندرانزلی مغلوب تراکتور شد تا طلسم عجیبش برابر تیم تبریزی تمدید شود.

تراکتور,ملوان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور شب گذشته (سه‌شنبه) در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر ۳ بر یک بر ملوان بندرانزلی فائق آمد تا نیمچه امیدش برای کسب سهمیه آسیایی را حفظ کند.

تی‌تی‌ها درحالی ملوان را شکست دادند که در پایان نیمه اول با یگانه گل محمدرضا سلیمانی راهی رختکن شدند. آن‌ها در نیمه مربیان طوفانی ظاهر شدند و با ۳ گل امیر ابراهیم زاده، سجاد آشوری و امیرحسین حسین‌زاده، انزلی‌چی‌ها را بدرقه کردند.

اما این شکست برای ملوان گره خورده با طلسمی طولانی و البته تمدید آن است. جالب است بدانید آن‌ها مدت‌هاست قادر به شکست تراکتور نشده‌اند و آخرین برد قوهای سپید برابر تراکتور به ۲۹ بهمن سال ۱۳۸۹ بر می‌گردد.

ملوانِ تحت هدایت فرهاد پورغلامی در جریان بازی برگشت لیگ دهم با بریس محمد نزهتی، تیم تحت فرمان فراز کمالوند را شکست داد.

انزلی‌چی‌ها بعد از آن تا به امروز رنگ برد برابر تراکتور  را ندیده‌اند تا طلسم عدم پیروزی قوهای سپید برابر تراکتور، به چیزی حدود ۴۸۱۴ روز یا به عبارتی به بیش از ۱۳ سال برسد.

پیروزی دیشب تراکتور این طلسم کهنه و طولانی را تمدید کرد تا ملوان حداقل تا بازی رفت لیگ بیست‌وچهارم برای غلبه تراکتور غبطه بخورد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1453


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید