قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/09 16:33 | کد خبر : 1452
اداره کل و هیئت هنوز باهم قهرند...

بدنسازی در تبریز فعلا در حد بدن‌سوزی!

ورزش بدنسازی در استان آذربایجان شرقی هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

پرورش‌اندام و بدنسازی,هیأت بدنسازی استان آذربایجان شرقی,اداره کل ورزش و جوانان ,

به گزارش ورزش آذربایجان، مدیران رشته پرورش‌اندام و بدنسازی هنوز تصمیمی برای وضعیت نامعلوم بخش مدیریتی این رشته در استان آذربایجان شرقی اتخاذ نکرده اند. 

طبق اخباری که پیش‌تر توسط ورزش آذربایجان منتشر شد؛ مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی استان آذربایجان شرقی به دلیل عدم رعایت اصول آیین‌نامه‌نامه تجدید انتخابات را اعلام کرد.

همچنین طبق اعلامیه ارسال شده از سمت اداره کل ورزش و جوانان استان به ادارات شهرستان‌ها هر گونه فعالیت در رشته بدنسازی را تا مشخص شدن تکلیف هیأت مدیره این رشته در آذربایجان شرقی ممنوع اعلام کرد. در پی این اتفاق مقصود نبیل‌پور رئیس فعلی هیأت بدنسازی استان، در گفت‌‌و‌گویی بارسانه ورزش آذربایجان این اخبار را شایعات مجازی و توطئه دشمن دانست.

حالا با گذشت چندین هفته از این اتفاق، هنوز بلاتکلیفی‌ها دامن‌گیر این رشته پرطرفدار در تبریز است. طبق اطلاعات به دست آمده توسط ورزش آذربایجان اداره کل ورزش و جوانان و هیأت بدنسازی هنوز موفق نشده‌اند پای یک میز نشسته و مذاکره کنند. بنظر می‌رسد تا زمانی که مذاکره طرفین انجام نپذیرد بلاتکلیفی ادامه خواهد داشت. البته باید توجه داشت که برخی فعالیت‌های بدنسازی استان همچنان در حال انجام شدن است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1452


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید