قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/09 15:09 | کد خبر : 1451
تارتار و مطهری امتیاز این مرحله را کامل گرفتند...

یادگارِ خالی صحنه هنرنمایی مربی-معترض‌ها!

سبکی که سرمربیان تراکتور و ملوان کنار زمین از خود به نمایش گذاشتند بازهم یک تناقض بزرگ در ذهن اهالی فوتبال ایجاد کرد.

تراکتور,ملوان,حمید مطهری,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیدار دیشب تراکتور-ملوان با وجود بدون تماشاگر بودن، حداقل کنار زمین حسابی شلوغ بود. این دیدار که با پیروزی 3-1 تراکتور به پایان رسید چالشی نه چندان آسان برای داوران بود چرا که سرمربیان دو تیم مدام در کنار زمین با هر سوتی شروع به غر زدن می کنند.

همین مورد یکی از اتفاقات مهمی بود که باعث اختلال در روند و توقف متوالی بازی می شد. حمید مطهری و مهدی تارتار در روزی که سکوهای ورزشگاه خالی بود، با داد و فریادهایشان که بیش از بازیکنان سر داور بود، حتی جریمه شدن با کارت را هم به جان خریدند.

شدت اعتراض حمید مطهری در یک صحنه به حدی بود که داور را مجاب به استفاده از کارت زردش کرد. سعید مظفری زاده، مدیر تیم تراکتور، که خود زمانی داور بود و با چنین مواردی مخالف، در طول 90 دقیقه خیلی سعی کرد مطهری را آرام کند اما نه در صحنه یاد شده و نه در دیگر صحنه ها، موفق به این کار نشد.

در فوتبال اعتراض به داوری امری طبیعی است ولی تقریبا بجز لیگ ایران در کمتر لیگ اعتراضات نیمکت ها باعث توقف های مداوم بازی می شود(مگر در موارد حاد و نادر). با این وجود در ایران یکی از آپشن های مربی موفق بودن اعتراضات فراوان به داوری است و حتی بعضی مدیران شدت اعتراض مربی به داور را جزو فاکتورهایی می دانند که باید تیک بخورد!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1451


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید