قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/09 13:06 | کد خبر : 1449
آلوز تنهاست، هم تاکتیکی، هم فکری و هم ...

برگ برنده خمس، تنها و کم اثر در تیم حمید!

آقای پاس گل فصل قبل لیگ برتر این فصل از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته است.

تراکتور,ملوان,لیگ برتر فوتبال ایران,ریکاردو آلوز,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، ریکاردو آلوز آقای پاس گل فصل قبل و صدر نشین جدول پاسورهای فصل جاری مدت هاست از دوران اوج خود فاصله گرفته است. او در حال حاضر نان گل هایی را می خورد که در نیم فصل اول مثل نقل و نبات برای هم تیمی هایش می ساخت.

ریکاردو آلوز فصل قبل با ۱۳ پاس گل توانست مقام آقای گلی فصل قبل را کسب کند. او در این فصل هم شروع خوبی داشت اما اخیرا در چند بازی متوالی نتوانسته است وضعیت مطلوب فصل قبل را به نمایش بگذارد.

آلوز آخرین پاس گلش را مقابل فولادخوزستان داده و از آخرین باری که برای تراکتور گل ساخته چهار بازی می گذرد. بعد از رفتن پاکو خمس، جایگاهی که آلوز قبلا داشت خدشه دار شد و سیستم فعلی تیم نیز در شرایطی است که آزادی عمل قبلی را به ستاره پرتغالی نمی دهد.

نبود هافبک دفاعی در تیم وظایف تدافعی را برای آلوز بیشتر و او را از انجام وظایف اصلی اش غافل کرده است. عدم حضور گوستاوو واگنین زوج آلوز در میدان نیز تاثیر زیادی در  افت او دارد چراکه گوستاوو مکمل الوز در فضا سازی و ایجاد موقعیت بود و تقریبا تنها بازیکنی به حساب می آید که کاملا از سبک متفاوت بازی ریکی درک متقابل دارد.

ستاره محبوب تراکتور البته خوش شانس بود که شب گذشته ابوالفضل جلالی هم پاس گل نداد تا همچنان صدر را در حالت اشتراکی با ستاره آبی های پایتخت حفظ کند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1449


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید