قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/09 11:39 | کد خبر : 1447
از مالک تشکر می کنم که مرا به تراکتور آورد!

تشکرهای استراتژیک شجاع؛ پپسی یا فانتا؟!

کاپیتان سرخ‌پوشان تبریز، در گفت‌وگوی پس از بازی دیشب از مقصر بودن بازیکنان تا دلسوزی‌اش برای زنوزی حرف زد.

شجاع خلیل‌زاده,محمدرضا زنوزی,تراکتور,ملوان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، شجاع خلیل‌زاده ،کاپیتان تراکتور، نتایج بد ابتدای سال 1403 را به دلیل عدم شناخت بازیکنان تازه‌وارد از تیم دانست. او از محمدرضا زنوزی بخاطر هزینه‌کردن از جیب خودش برای تیم تشکر کرد و به نوعی سعی کرد تا از خود و دیگر بازیکنان در برابر هواداران ناراضی دفاع کند:

فصل بعد هم در تراکتور می‌مانم
خدا را شکر می کنم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و یک بازی خوب انجام دهیم. جای هوادارانمان خیلی خالی بود که حمایتمان کنند. در اواخر فصل هستیم امیدوارم فصل بعد بتوانیم نتایج بهتری که هواداران لایقش هستند کسب کنیم. من فصل بعد هم در تراکتور می‌مانم.

از طرف بازیکنان عذرخواهی میکنم
از هواداران می‌خواهم پشت تیمشان و مالک باشگاه باشند. نتایج اوایل فصل فقط بخاطر اشتباه بازیکنان بود. کل ایران مثال هواداران تراکتور را می‌زنند. نباید گول یک عده هوادارنما را بخوریم. ما برای پرچم تراکتور و خود تراکتور از جانمان مایه می‌گذاریم.

دلم برای مالک باشگاه می‌سوزد
دلم برای ایشان می‌سوزد چراکه از جیب خودشان هزینه می‌کنند. واقعا سخت است هزینه کنی و فحاشی بشنوی.  تا وقتی آقای زنوزی در تبریز است باید از او استفاده شود. من مدیون مالک تیم هستم که من را به این تیم آورد.

اطلاعی در مورد ماندن یا رفتن مالک ندارم
من از ایشان خواهش می کنم در تراکتور بمانند و تیم خوبی را ببندند. از او به عنوان کاپیتان تیم خواهش میکنم. نمیدانم آینده تراکتور چه می‌شود در مورد ماندن یا رفتنشان اطلاعی ندارم. امیدوارم همه کنارهم باشیم و برای آذربایجان و تراکتور دست به دست هم دهیم.

دلم برای هواداران هم می‌سوزد
دلم برای هواداران هم میسوزد. شاید برخی به سختی بلیط تهیه می‌کنند و به استادیوم می‌آیند. بازیکن‌ها نمی‌دانستند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. من از فصل ده تا آمبولانس در اینجا دیدم که مقصرش بازیکنان هستند.

از حمید مطهری برای اعتمادش به بازیکنان جوان ممنونم
من از حمید مطهری تشکر میکنم در شرایطی که تیم یک بر هیچ عقب بود یک بازیکن جوان را به زمین آورد. به امیر ابراهیم‌زاده هم تبریک میگویم امیدوارم قدر خودش را بداند و همینطور پیشرفت کند.

کد خبر 1447


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید