قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/08 11:27 | کد خبر : 1441
مروری بر هفته ماقبل پایانی لیگ برتر

شب پرماجرا؛ سقوط، کامبک، گلات و غیره!

هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال ایران با معرفی اولین تیم سقوط کننده و تثبیت صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.

تراکتور,ملوان,پرسپولیس,استقلال,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هفته بیست و نهم لیگ برتر  از ساعت ۲۰:۰۰ امروز با برگزاری هشت دیدار بصورت همزمان برگزار شد و با تداوم صدرنشینی پرسپولیس و برد شیرین تراکتور خاتمه یافت.

همه چیز بر وفق مراد اوسمار

پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته با نتیجه  ۳ _ یک تیم شمس آذر را در قزوین شکست داد تا به عنوان صدرنشین پای به هفته آخر لیگ بگذارد.

استقلال جانش را حفظ کرد

‌استقلال که هفته قبل صدر را از دست داد امشب در تهران با نتیجه یک_صفر تیم گل گهر را شکست داد تا فاصله یک امتیازی اش را با پرسپولیس حفظ کند.

اراک دروازه سهمیه

سپاهان با نتیجه یک_صفر آلومینیوم را برد تا رتبه سوم این فصل را قطعی کرده و در صورت عدم قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به هر حال کسب کند. این تیم در صورت قهرمانی تیم های فاقد مجوز‌ حرفه ای، سهمیه لیگ نخبگان را کسب خواهد کرد.

کامبک با طعم آکادمی

تراکتور در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام  با نتیجه ۳_ یک ملوان را برد . این تیم نیمه اول بازنده به رختکن رفت و نیمه دوم امیرابراهیم زاده محصول آکادمی اش با یک گل و یک پاس گل بازی را برگرداند.

استاد گوش شاگرد را کشید

نساجی در پرگل ترین بازی هفته با نتیجه ۵_ یک هوادار را شکست داد. شاگردان مسعود شجاعی که از دقیقه ۳۹ ده نفره شده بودند در نیمه دوم ۴ گل دریافت کردند. از نکات برجسته این بازی بریس محمدرضا آزادی بازیکن آکادمی تراکتور برای نساجی بود.

پای هردو تیم گیر است

در نبرد فانوس به دستان لیگ تیم فولاد با نتیجه ۲_۲ برابر پیکان به تساوی رسید. فولاد امشب خیلی بدشانس بود و  برد را در دقایق پایانی با مساوی عوض کرد تا در آخرین هفته رقابت سقوط بین سه تیم داغ بماند.

استخراج مس توسط استقلال

تیم مس رفسنجان در خانه با نتیجه ۲_۳ به تیم استقلال خوزستان باخت. استقلال با این برد امید بقا را تا هفته آخر حفظ کرد تا جنگ بقا بین فولاد ، پیکان و استقلال خوزستان  در هفته آخر در جریان باشد.

رمز بمب شناسایی شد و نفت سقوط کرد

تیم ذوب آهن با نتیجه ۲_ یک تیم صنعت نفت آبادان را برد. تا تیم نفت آبادان اولین سقوط کننده قطعی این فصل باشد.

کد خبر 1441


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید