قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/08 17:45 | کد خبر : 1435
ذره بین روی حریف در حد آتش گرفتن...

بخوان و برو زمین؛ راه و روش بردن بدون جشن

در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور و ملوان توجه شما را به ذره بینی که تا حد آتش گرفتن روی ملوان گرفته ایم جلب می کنیم!

تراکتور,ملوان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان " بازی تراکتور ملوان که امروز در تبریز برگزار میشود دیدار سختی برای دو تیم به حساب می آید.  تراکتور که با مساوی در برابر پیکان از کورس با سپاهان به عقب افتاده در این بازی تلاش خواهد کرد هرچه زود تر به گل رسیده تا فشار هارا از روی خود بردارند همچنین در خط دفاعی این تیم باید مراقب ضد حملات تیم مقابل باشد تا به مانند بازی رفت گل نخورد‌.

ملوان باوجود اینکه  چند بازی  پشت سر هم باخته اما آنچنان که به نظر می آید د تیم ضعیف و دست و پا بسته ای نیست و ممکن است  کار را برای تراکتور سخت کرده و این تیم را شکست دهد.

این تیم  بازیکن های جوان خوبی در اختیار دارد که تکنیک خوبی  داشته و سریع هستند (مخصوصا وینگرهای این تیم ) و به خوبی نفوذ میکنند.

ملوانی ها در کناره ها خیلی خوب همدیگر را پیدا میکنند و به راحتی میتوانند در فضاهای کوچک پاس کاری کنند پس لازم است حواس مدافعین تراکتور بسیار جمع باشد.

اما همین نفوذ از کناره ها باعث میشود فضاهای پشت مدافعین کناری  راه خوب برای رسیدن به گل توسط تراکتور  باشد که باید  در ضدحملات خوب عمل کنند.

برای این مهم ، تراکتور  وینگر های سریع و مهاجم سایه سریع همچون  (گوستاوو)لازم دارد که باید به بازی گرفته شوند.

تیم حمید مطهری در سانتر از جناحین هم می‌تواند به گل برسد  و استفاده از  رحمان جعفری در کنار گوستاوو می‌توانذ ابزار فوق العاده برای شکست دادن ملوان باشد.

ملوان  در برخی  مواقع از بالا پرس می‌کند،  حتی زمانی  که  در بازی رو جلو افتاده و این موضوع می‌تواند برای تراکتور فضای خوبی ایجاد کند که هافبک ها این تیم  بتوانند راحت حرکت کنند  ولی آن ها  باید سریع بوده و از پاس های رو به عقب خودداری کنند.

برای جمع کردن و سرعت بخشیدن به بازی نیز  لزوم دارد ریکاردو  آلوز مداوم به عقب آمده و بازیکنان را تغذیه کند.

یک مورد هم اینکه تراکتوری ها داخل محوطه جریمه ملوان  اگر پرتعداد ظاهر  شوند  با پاس های رو به بیرون می شود کار را در بیاورند. پس دو مهاجم یکی سرزن یکی سرعتی و تکنیکی ،وینگرهای  سریع که میشود با استفاده از حسین زاده و هاشم نژاد نتیجه مطلوب را به دست آورد .

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1435


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید