قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/08 12:24 | کد خبر : 1429
داستان یک حسرت طولانی با کلی اطلاعات دیگر...

پک کامل تراکتور-ملوان؛ نحس مثل 13!

پیش از اینکه تقابل دو تیم با اصالت شمال و شمالغرب را به تماشا بنشینید، دعوت می کنیم چند نکته مهم از این دیدار را مطالعه کنید.

تراکتور,ملوان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش " ورزش آذربایجان " دو تیم تراکتور و ملوان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روز سه شنبه رو در روی یکدیگر قرار می گیرند . این دیدار راس ساعت 20:00 و همزمان با تمامی رقابت های این هفته در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد. 

تیم داوری 
قاضی وسط این دیدار وحید زمانی خواهد بود. علیرضا طاهر خانی و محسن بابایی کمک های این داور هستند و او را در امر قضاوت یاری می کنند. شبیر بهروزی نیز داور چهارم مسابقه بوده و ناظر داوری هم داور پر ماجرای سال های نه چندان دور لیگ برتر یعنی محسن قهرمانی خواهد بود. 

وضعیت جدول؛ همسایه اند!
تراکتور با کسب ۴۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته و پایین تر از خود، ملوانی را می بیند که ۴۰ امتیاز تاکنون به دست آورده است.
تراکتور در بازی های داخل خانه نیز وضعیتی مشابه داشته و با ۲۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته است. در حالی که ملوان بیرون از خانه چندان مطلوب عمل نکرده و با کسب ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول بازی های خارج از خانه قرار دارد.

پنج دیدار اخیر؛ ملوان به گل نشسته است! 
نگاهی به نتایج پنج دیدار اخیر دو تیم مقابل رقبای خود نشان می دهد تیم شهر انزلی دچار وضعیتی بحرانی شده است. آن ها در پنج دیدار گذشته خود بردی کسب نکرده و سه باخت و دو تساوی را تجربه کرده اند. در مقابل شاگردان حمید مطهری در تراکتور از پنج دیدار گذشته خود ۲ برد ، ۲ مساوی و تنها یک باخت داشته اند.

بردن تراکتور؛ حسرتی ۱۳ ساله 
قوی سپید انزلی مقابل تراکتور به یک طلسم نحس دچار شده است. آنها ۱۳ سال است مقابل تیم اول دیار آذربایجان رنگ برد ندیده اند و از آخرین پیروزی شان مقابل تراکتور ۱۳ سال می گذرد. ملوانِ تحت‌هدایت فرهاد پورغلامی، ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۸۹، در جریان بازی برگشت لیگ دهم با بریس محمد نزهتی، تیم فراز کمالوند را شکست داد. انزلی‌چی‌ها بعد از آن تا به امروز رنگ برد برابر تراکتور  را ندیده‌اند تا طلسم عدم پیروزی قوهای سپید برابر تراکتور، به چیزی حدود ۴۸۱۴ روز یا به‌عبارتی به بیش از ۱۳ سال برسد. 

تساوی پر تکرار ترین ثمر این بازی
دو تیم در مجموع ۲۵ بازی باهم انجام داده اند که سهم تراکتور ۹ برد و  سهم ملوان ۴ برد بوده است. ۱۲ بار نیز دیدار دو تیم به تساوی انجامیده است. 

بهترین گلزن این رقابت، دورهمی مشترک ها
در ۲۵ بازی گذشته دو تیم مقابل هم ، تراکتوری ها موفق به ثبت ۲۸ گل مقابل ملوان شده اند و سفید پوشان دیار انزلی نیز ۲۳ بار دروازه تراکتور را گشوده اند. کریم انصاری فرد و محمد ابراهیمی از تراکتور و مهدی دغاغله از ملوان هر کدام با ثبت دو گل برترین گلزن این رقابت ها هستند. در این بین فرزاد حاتمی  نیز قرار دارد که بازیکن مشترک هر دو باشگاه بوده است.

تراکتور پر خرج تر از ملوان 
به اذعان سایت معتبر ترانسفر مارکت دو تیم از تیم های نسبتا پر خرج لیگ برتر هستند. تراکتور در حدود ۱۲ میلیون یورو ارزش گذاری شده و در مقابل ملوان نزدیک به ۷ میلیون یورو ارزش دارد. عددی که نشان می دهد قرمز ها گران تر از ملوان هستند. 

با ارزش ترین بازیکن میدان، یک پرتغالی 
بررسی ارزش گذاری بازیکنان دو تیم نشان می دهد ,ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور با ۱.۵ میلیون یورو با ارزش ترین بازیکن میدان خواهد بود و در مقابل میلاد سرلک نیز با ۸۰۰ هزار یورو ارزش ، با ارزش ترین بازیکن ملوان است.

ملوان با صفی از محروم و غایبان می آید 
حبیب فرعباسی دروازه‌بان ملوان به‌دلیل محرومیت در بازی مقابل تراکتور غایب خواهد بود.هم‌چنین علاوه بر میلاد سرلک، پدرام قاضی‌پور، حسین صادقی، ابوذر صفرزاده، سعید باقرپسند، سهیل فداکار و محمد عمری نیز با مصدومیت مواجه هستند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1429


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید