قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/08 11:06 | کد خبر : 1427
هفته ماقبل پایانی لیگ برتر در اوج هیجان...

گزارش ویژه؛ جنگ قهرمانی، سهمیه و سقوط

مروری بر هشت بازی حساس هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران خبر از یک هیجان بزرگ می دهد.

تراکتور,سپاهان,ملوان,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۲۰:۰۰ با برگزاری ۸ دیدار به صورت همزمان پشت سر گذاشته خواهد شد. هفته ماقبل پایانی لیگ برتر تقابل های حساس با دلایل مختلفی در دل خود جای داده که باهم آنها را مرور می کنیم:

استقلال_گل گهر؛ حاشیه و حساسیت فول!
 دو تیم استقلال و گل گهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. استقلال به فکر بازپس گیری صدر جدول از پرسپولیس است . گل گهر برای بازگشت به جایگاه ششم جدول است. تنش رسانه ای مدیران دو تیم در چند روز اخیر بسیار بوده و به این حساسیت ها افزوده است.

شمس آذر_ پرسپولیس؛ میزبان مرموز صدرنشین
 تیم های شمس آذر_ پرسپولیس در قزوین به مصاف هم خواهند رفت. دقیقی مربی شمس آذر در کنفرانس خبری پیش بازی از بازی جوانمردانه تیمش و تلاش برای برد مقابل صدر نشین لیگ گفته است. تیم پرسپولیس برای ماندن درصدر جدول نیاز به برد دارد. و کار سختی در قزوین دارد.

آلومینیوم_سپاهان؛ در خانه گربه سیاه
تیم های آلومینیوم_سپاهان در اراک به مصاف هم خواهند رفت. سپاهان برای تثبیت جایگاه سوم نیاز به برد دارد. آلومینیوم باتوجه برد در بازی رفت در اصفهان به فکر تکرار برد در خانه است.

تراکتور_ملوان؛ همسایه بازی!
تیم های تراکتور_ملوان در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تراکتوری ها برای کسب سهمیه و رسیدن به جایگاه سوم جدول نیازمند برد هستند‌.ملوانی ها برای اتمام طلسم ۱۳ ساله عدم برد برابر تراکتور و اتمام باخت های متوالی اخیر پا به میدان مسابقه می گذارند.

هوادار_نساجی؛ استاد علیه شاگرد
تیم های هوادار_نساجی در تهران به مصاف هم خواهند رفت. هوادار تحت هدایت مسعود شجاعی  نتایج قابل قبولی کسب کرده است. و نساجی بحران زده بعد از حضور ساکت الهامی وضعیت خوبی دارد. این بازی تقابل ساکت الهامی با شاگرد سابق خود مسعود شجاعی نیز به حساب می آید که زمانی در تراکتور شاگرد و استاد بودند.

خوزستان_پیکان؛ عملیات نجات
تیم های فولاد خوزستان_پیکان به مصاف هم خواهند رفت. فولاد برای ایجاد حاشیه امن از منطقه سقوط نیازمند برد است و این بازی برای پیکان حکم تشریفاتی دارد.

مس رفسنجان_ استقلال خوزستان؛ جستجوی بقا در رفسنجان
تیم های مس رفسنجان_ استقلال خوزستان در رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت. استقلالی ها برای بقا در لیگ برتر نیازمند برد هستند. تیم مس تمرکز بیشتری روی جام حذفی دارند. بازی های لیگ برتر برای این تیم جنبه تشریفاتی دارد.

ذوب آهن_صنعت نفت آبادان؛ عملیات انتحاری در اصفهان
تیم های ذوب آهن_صنعت نفت آبادان در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.این بازی برای  ذوب آهن میان جدولی حکم تشریفاتی دارد. ولی امید های صنعت نفت برای بقا روی کاغذ زنده است و نیازمند برد در این بازی است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1427


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید