قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/07 18:24 | کد خبر : 1423
گزارش نگران کننده از تفاوت سطح آماده سازی پیش فصل...

اعلام رسمی خروج مس از کورس قهرمانی فوتسال

اگر فوتسالی هستید و اهل ورزش آذربایجان، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

مس سونگون,فوتسال,گیتی پسند,

به گزارش ورزش آذربایجان، در حالی که اکثر تیم‌های فوتسال در حال بستن پرونده نقل و انتقالات فصل آینده‌شان هستند؛ باشگاه مس سونگون هنوز در حالت بلاتکلیفی محض قرار دارد؛ این تیم نه لیست کادرفنی خود را تکمیل کرده، نه بدهی های سال قبلش را صاف کرده، نه لیست بازیکنانش برای فصل بعد کامل شده و نه حتی برای اردوی آماده سازی پیش فصل برنامه خاصی دارد!

از خردادماه به عنوان فصل شروع آماده‌سازی اردوی تیم‌های لیگ‌برتر فوتسال یاد می‌شود. سرنوشت اکثر تیم‌ها در این ماه مشخص می‌شود و آنها دور اول تمرینات آماده‌سازیشان برای فصل جدید را آغاز می‌کنند.

تیم‌های مدعی لیگ از جمله گهرزمین و گیتی‌پسند و... خریدهای خود را انجام داده‌اند و تکلیف کادرفنی‌شان مشخص شده است‌. روز گذشته شاهد برگزاری مراسم باشکوه رونمایی از اعضای تیم گیتی‌پسند برای فصل جدید بودیم و هنوز خبر امیدوارکننده‌ای از مس‌سونگون در این خصوص به گوش نمی‌رسد.

مس‌سونگون اخیرا درگیر حواشی مدیریتی و اتفاقات عجیببی شد که عملا بار فنی آنها را نشانه‌گرفت. سونگون پس از اینکه ستاره‌هایش را در پایان فصل از دست داد هنوز لیست فصل جدید خود را کامل نکرده است. با این شرایط بنظر می‌رسد کم کم سونگون در حال خارج شدن از دایره مدعیان قهرمانی است.

هوداران سونگون با مشاهده اخبار مربوط به خریدهای تیم‌های رقیب دچار نگرانی‌های بیشتری می‌شوند. مدیران باشگاه در تبریز در حال سفت کردن پیچ و مهره‌های صندلی مدیریت خود هستند اما از این نکته مهم غافل هستند که مهمترین وظیفه شان در این مقطع، تعیین تکلیف تیمی است که عنوان پرافتخارترین تیم فوتسال آسیا را یدک می کشد اما با غفلت های اخیر پیش بینی قهرمان نشدنش در فصل جدید شاید راحت ترین کار ممکن باشد. اخبار رسیده از منابع آگاه امیدوارکننده نیست. جالب اینجاست والیبال مس‌سونگون هم در شرایط مشابهی به سر می‌برد و در ظاهر هدفی برای فصل آینده ندارد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1423


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید