قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/06 21:30 | کد خبر : 1412
قهرمانی شماره ۲۴ سوپرلیگ ترکیه به نام شیرها

بیر ایکی اوچ، گالاتاسرااااااای!

گالاتاسرای با غلبه بر قونیه اسپور بی هیچ حرف و حدیثی قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد.

گالاتاسرای,فنرباغچه,سوپرلیگ ترکیه ,

به گزارش ورزش آذربایجان، هفته پایانی سوپرلیگ ترکیه با برتری ۳-۱ گالاتاسرای مقابل قونیه اسپور و قهرمانی این تیم در فصل ۲۴-۲۰۲۳ همراه بود.

خیلی تصور می کردند داستان قهرمانی هفته ماقبل پایانی در دربی استانبول حل شود؛ فنرباغچه اما این دیدار را با ده نفر ۱-۰ برد تا کار را به روز آخر بکشاند؛ جایی که باید زرد و لاجوردها از سد استانبول اسپور می گذشتند و برای شکست گالاتاسرای مقابل قونیه اسپور دعا می کردند.

گالا با ۹۹ امتیاز فقط به یک مساوی برای مسجل کردن قهرمانی نیاز داشت اما شکست در سه تقابل اخیر در خانه قونیه اسپور ماجرا را جذاب کرده بود.

فنر در بازی همزمان خیلی زود کار استانبول را یکسره کرد و‌‌ نیمه اول را ۳-۰ برد؛ گالا اما کار سختی در خانه قونیه داشت که هوادارانش ورزشگاه را روی سرشان گذاشته بودند. مائورو ایکاردی، سوپراستار اول استانبول این نیمه را یا یک گل به سود تیمش به پایان رساند تا هواداران نفسی به راحتی بکشند.

شروع نیمه دوم با دبل ایکاردی در دقیقه ۵۰ همراه بود. این گل به از هم پاشیدن شیرازه میزبان و به ثمر‌ رسیدن گل سوم مهمان همراه بود.

در آنسو فنر همچنان گل می زد و کار را تا ۶-۰ جلو برده بود. قونیه هم در ادامه یکی از گل ها را جبران کرد اما گالا قصد وا دادن نداشت و با تمرکز دقایق پایانی را کنترل کرد و ۳-۱ از سد گربه سیاه سه فصل اخیرش گذشت. 

گالا با این برد دلنشین ۱۰۲ امتیازی شد و برای بیست و چهارمین بار در تاریخ جام قهرمانی سوپر لیگ را بالای سر برد.

کد خبر 1412


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید