قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/06 18:12 | کد خبر : 1411
شاید جا بخورید اما بهتر است بدانید که...

فوری-موثق؛ تراکتور خصوصی می‌ماند!

از روز اول انتشار خبر واگذاری باشگاه تراکتور توسط تیم فعلی، سرانجام و سرنوشت این داستان تقریبا مشخص بود.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پس از حذف تیم تراکتور از رقابت های جام حذفی  در ورزشگاه یادگار امام چالش بزرگی بین هواداران، مالک و مدیران تیم شکل گرفت.

این چالش نهایتا به شایعه شبانه  واگذاری مالکیت تراکتور توسط افراد نزدیک به مالک منجر و با استقبال گسترده هواداران مواجه شد. اکثریت هواداران تراکتور در صفحات مجازی خود با انتشار متن هایی از  این تصمیم محمدرضا زنوزی استقبال کردند.

پس از تایید رسمی خبر واگذاری توسط رسانه رسمی باشگاه تراکتور و شرایط واگذاری تیم انتقادات و ابهامات فراوانی از سمت هواداران ،صفحات هواداری حتی رسانه های خبری شکل قرار گرفت.

زمان محدود و شایعاتی در مورد قیمت های نجومی واگذاری بسیاری از شرکت ها و هلدینگ ها را به این نتیجه رساند که همانند چند سال اخیر داستان واگذاری تراکتور یک شو رسانه ای برای کاهش فشار ها از بازیکنان و کادرفنی است.

طبق اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه مدیران باشگاه تراکتور در حال بررسی بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده هستند و همان طور که هفته قبل هم گفته بودیم، تیم مدیریتی و مالکیتی فعلی تراکتورِ فصل جدید را هم خواهد بست.

شاید خیلی از هواداران تراکتور در این مورد امید به ورود جدی استاندار و امام جمعه وقت داشتند که با سانحه اخیر این امید هم از آنها روی برگردانده است. بر اساس اطلاعات موثق تا این لحظه خریداری هم برای تراکتورِ فروشی زنوزی پیدا نشده و آخرین خبر در این مورد، عدم فروش تقریبا قطعی تراکتور است!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1411


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید