قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/06 10:39 | کد خبر : 1405
امشب بعد از یک بازی تشریفاتی...

پایان پریمیرلیگ با جشن در قره‌‌باغ

روز اول هفته آخر پریمیر لیگ آذربایجان روز پیش برگزار شد و امروز قرار است جشن قهرمانی حسن ختام فصل باشد.

پریمیر لیگ آذربایجان,قره باغ,سومقاییت,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هفته سی و ششم پریمیر لیگ آذربایجان دیروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد و امروز با برگزاری دو دیدار به پایان خواهد رسید. امروز همچنین قره باغ، قهرمان بلامنازع رقابت ها جشن قهرمانی اش را برگزار می کند.

جشن کارت قرمز در دوئل سهمیه

در دیدار اول روز گذشته تیم های نفتچی باکو و صباح به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم صباح با نتیجه یک_صفر برنده شد تا به رده سوم جدول صعود کند. این دیدار پر برخورد ۲ اخراجی از صباح و یک اخراجی از نفتچی داشت.

در دیدار دوم تیم زیره با نتیجه یک _ صفر برابر سابایل به برتری رسید تا به رده دوم برسد. در بازی آخر دیروز هم تیم سومقاییت در خانه با نتیجه یک _صفر تیم قَبَلَه را شکست داد تا با حضور در رده چهارم جدول مجوز لیگ کنفرانس را بگیرد.

با توجه به حضور قره باغ صدر جدولی و زیره رده دومی در فینال جام حذفی، تیم چهارم جدول (سومقاییت) نیز با قرار گرفتن در این رتبه سهمیه لیگ کنفرانس را کسب کرد.

امروز از ساعت ۱۹:۰۰ تیم های آراز نخجوان_ قره باغ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای هردو تیم تشریفاتی خواهد بود. تیم قره باغ قهرمانی خود را هفته ها قبل مسجل کرده است و تیم آراز را خطری در جدول تهدید نمی کند. در بازی تشریفاتی بعدی تیم های توران و کَپَز به مصاف هم خواهند رفت.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1405


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید