قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/06 10:01 | کد خبر : 1404
با این دو دو تا چهارتا خودتان حساب کنید...

رتبه آخر فصل تراکتور؛ بدبینانه و خوش‌بینانه!

این که تراکتور در بهترین و بد ترین حالت چه رده ای از جدول لیگ برتر امسال را به خود اختصاص خواهد داد در این مطلب بررسی می کنیم.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,حمید مطهری ,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، تراکتور هفته بیست و هشتم لیگ برتر را با تساوی مقابل پیکان و حفظ رتبه چهارمش در جدول رده بندی به پایان رساند. این تیم با تک امتیاز این دیدار ، ۴۸ امتیازی شده و با توجه به برد سپاهان که در رده سوم جدول قرار دار، فاصله اش با این تیم به 3 امتیاز افزایش یافت.

از پایین خطری حس نمی شود!

پایین تر از تراکتور، ملوانی قرار گرفته که با کسب ۴۰ امتیاز حتی فکر نزدیک شدن به رده چهارم را هم نمی تواند بکند و با لغزش در هفته های گذشته از تراکتور دور شده است.

با این اوصاف، رده چهارمی قرمز پوشان آذربایجان قطعی شده و آنها امیدوارند در دو بازی باقی مانده  اختلاف سه امتیازی خود با سپاهان را جبران کنند.

هفته بیست و نهم؛ احتمال سبقت کم!

در صورتی که تراکتور بتواند هفته آینده  در بازی خانگی مقابل ملوان پیروز شود و سپاهان نیز مقابل آلومینیوم اراک موفق به کسب امتیاز نشود ، دو تیم رده های سوم و چهارم جدول هم امتیاز می شوند اما باز هم سپاهان به دلیل تفاضل گل بالاتر در رده سوم باقی خواهد ماند.

هفته پایانی؛ اما و اگرهای مهم...

در هفته پایانی رقابت ها نیز تراکتور میهمان صنعت نفت آبادان بوده و سپاهان به مصاف شمس آذر خواهد رفت . این که تراکتور بتواند در هفته آخر تیم ته جدولی صنعت نفت را برده و منتظر قدرت نمایی شاگردان سعید دقیقی مقابل سپاهان باشد ، امید های آن ها را به کسب رده سوم بالاتر می برد.

با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده ، به نظر می رسد در دو هفته پایانی شاهد جدال دو تیم پرهوادار تراکتور و سپاهان بر سر رده سوم باشیم و این که تراکتورِ حمید مطهری بتواند به جایگاه سپاهان یورش ببرد یا نه ، سوالی است که در طی هفته های آینده به پاسخ آن خواهیم رسید.

البته سپاهان با حضور در جمع چهار تیم نهایی جام حذفی، برخلاف تراکتور می تواند شانس خود را برای بردن حداقل یک جام در این فصل امتحان کند. شاگردان حمید مطهری اما با شکست مقابل مس رفسنجان در تبریز در دور یک چهارم نهایی جام حذفی کنار رفتند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1404


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید