قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/05 17:33 | کد خبر : 1397
آرای دیدار جنجالی سوپرجام ترکیه اعلام شد

جنگ فدراسیون و فنر در مرحله جدید

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ترکیه آرای دیدار جنجالی سوپرجام بین گالاتاسرای و فنرباغچه را اعلام کرد.

گالاتاسرای,فنرباغچه,سوپرجام ترکیه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، سوپرجام فصل ۲۰۲۲_۲۰۲۳ که مقرر شده بود در دی ماه سال گذشته انجام شود به دلایل سیاسی لغو و به فروردین ماه سال جاری موکول شد اما در تاریخ دوم نیز به دلیل اعتراض عجیب تیم فنرباغچه نسبت لغو شد.

فنری ها به آرای صادره توسط کمیته انضباطی در بازی مقابل ترابزون اسپور معترض و خواستار تغییر آن بودند. با این وجود فدراسیون فوتبال ترکیه با این درخواست مخالفت کرد تا در بازی سوپرجام تیم فنرباغچه با تیم زیر۱۹ ساله های خود پا به میدان بگذارد و در همان دقیقه اول بعد از دریافت گل اول، زمین بازی را به نشانه اعتراض ترک کند.

دهن کجی به فدراسیون توسط فنری ها به قدری گستاخانه بود که کل فوتبال ترکیه را تحت الشعاع قرار داد همه منتظر برخورد جدی با این بی انضباطی محض بودند.

بعد از حدود یک ماه این آرا صادر شد:

حکم کمیته انضباطی برای افراد خاطی فنرباغچه که در سوپرجام  فصل ۲۰۲۲_۲۰۲۳ حاشیه درست کردند بیشتر اعضای کادر مدیریتی، بازیکنان و مربی تیم جوانان این باشگاه را نقره داغ کرد.بر آساس اعلام صادره علی کوچ رئیس باشگاه فنرباغچه به سه ماه محرومیت از حقوق،امره کارتال از اعضای هیئت مدیره به یک سال محرومیت از حقوق،ارطغرل کارانلیک به محروم از ۵ بازی،عرفان جان اربایات به محرومیت از سه بازی،مرت هاکان به محرومیت از ۵ بازی و اوسترولد به محرومیت از یک بازی محکوم شدند.

کد خبر 1397


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید