قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/04 11:01 | کد خبر : 1386
مرور هفته بیست و هشتم لیگ برتر

عجب هفته‌ای شد؛ جام فعلا در طاقچه فدراسیون!

هفته بیست و هشتم فراتر از حد انتظار پراتفاق بود درست برعکس بازی تراکتور-پیکان البته!

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هفته ۲۸ لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ با ۸ بازی به طور همزمان برگزارشد. و در نهایت با تغییرات معادلات  و رتبه تیم ها در  جدول به اتمام رسید.

کامبک بزرگ

تیم پرسپولیس بعد از باخت نیمه اول ۳_صفر نیمه دوم با زدن ۴ گل توانست مقابل مقابل استقلال خوزستان ده نفره کامبک بزند و به صدر جدول لیگ برتر برسد.

نساجی غول کش

تیم نساجی در قائم شهر با نتیجه صفر_صفر تیم صدر نشین استقلال را متوقف کرد تا تیم استقلال به رتبه دوم جدول سقوط کند و نساجی یک قدم دیگر از منطقه سقوط دور شود.

فولاد در عملیات احیا

تیم بحران زده فولاد با برد یک_ صفر مقابل ذوب آهن توانست ۳ امتیاز فاصله با منطقه سقوط فاصله ایجاد کند.

نفت آبادان و تساوی بی فایده

تیم نفت آبادان با تساوی ۲ _ ۲ مقابل شمس آذر به یک امتیازی استقلال خوزستان رسید ولی با تیم فولاد خوزستان رتبه سیزدهمی فاصله ۵ امتیاز فاصله دارداین تیم به برد در دو دیدار آینده نیاز دارد و باخت دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در دو دیدار آینده تنها راه ماندن این تیم در لیگ برتر است.

جشنواره کارت قرمز

دیدار تشریفاتی گل گهر _ آلومینیوم در سیرجان  با نتیجه ۲_۳ به سود آلومینیوم به اتمام رسید. تیم آلومینیوم ۲ اخراجی و گل گهر یک اخراجی در این مسابقه داشت.

ترمز ملون گیر کرده است

تیم ملوان با هتریک در باخت یک_صفر سومین بازی متوالی مقابل مس رفسنجان  باخت و امید جایگاه چهارم جدول را روی کاغذ هم از دست داد.

شجاعی و ماموریت شکست خورده

تیم سپاهان در خانه با نتیجه ۲_صفر مقابل هوادار به برتری رسید و فاصله ۴ امتیازی با تیم تراکتور ایجاد کرد.

تراکتور و کم شدن امید سهمیه

تیم تراکتور با نتیجه صفر_صفر مقابل پیکان متوقف شد تا فاصله یک امتیازی تراکتور با تیم سپاهان تیم رتبه سوم جدول به ۴ امتیاز افزایش پیدا کرد. امید تراکتور برای سهمیه لیگ آسیا به اما و اگر بکشد.

کد خبر 1386


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید