قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/04 16:09 | کد خبر : 1380
اعلام وضعیت سکوها و جو مجازی هواداری...

تغییر پلن اجباری سرنوشت تراکتور؛ سقوط و عزا!

درحالیکه همه گمان می کردند روند اعتراضی هواداران تراکتور به سرانجام خود نزدیک می شود ناگهان همه چیز در هاله ای از ابهام فرو رفت.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، قرار بود روز گذشته (پنجشنبه) جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان شرقی (مرحوم مالک رحمتی) برای حل مشکلات اخیر تراکتور برگزار شود اما این جلسه دیگر قرار نیست هیچ گاه برگزار شود! حداقل با حضور فردی که تراکتوری ها امید زیادی به احیای تیم شان با کمک او داشتند.

فضای هواداری تراکتور نیز چون سایر اقشار جامعه تحت تاثیر اتفاقات تلخ اخیر (سقوط بالگرد)  قرار گرفته و فعلا در این  چند روز سکوت سنگینی بر جامعه هواداری تراکتور حاکم است.

بسیاری از هواداران که چشم به جلسه پنجشنبه و تصمیمات استاندار فقید چشم دوخته بودند تا بلکه خبر خوش مورد انتظارشان را بشنوند، حالا در غم از دست دادن ایشان ناامیدانه در بلاتکلیفی محض به سر می برند.

شرایط تراکتور نیز مبهم تر از گذشته شده است. از طرفی هواداران بر خواست خود مبنی بر تغییر مالکیت مصر هستند و از طرفی محمدرضا زنوزی اعلام کرده است که تیم را واگذار خواهد کرد و قصد عزیمت به مشهد را دارد.

از آنجایی که نه هواداران از خواسته خود کوتاه می آیند و نه زنوزی نیتی برای تغییر نگرش دارد، باید منتظر ماند و دید در هفته آینده با آرام شدن فضا و انتخاب استاندار و امام جمعه جدید روند رویارویی هواداران و مالک به کدام سمت و سو خواهد رفت.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1380


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید