قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/04 14:01 | کد خبر : 1379
چند خط فنی و ضروری که باید بدانید...

سیر تا پیاز پیکان؛ برسد به دست مطهری!

تراکتور امشب مهمان پیکان است و نکاتی که در ادامه می خوانید تقلب روز امتحانی است که می تواند نگاه تان به این بازی را فنی تر کند.

تراکتور,پیکان,حمید مطهری,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان " پیکان رضا عنایتی برخلاف اسمش، تیمی جوان، چغر و سخت کوش است و راه و روش دردسر شدن برای بزرگترها و اذیت کردن آنها را به خوبی بلد است.

خودروسازان سعی دارند با بیلد آپ حملات خود را پی ریزی کنند و همچنین با استفاده از ضد حملات سریع به حریف ضربه بزنند. سماجت و انرژی مضاعف بازیکنان پیکان مهم ترین ویژگی آنهاست.

از زمانی که عنایتی جای رسول خطیبی را گرفته، این تیم در دفاع منسجم تر و بهتر عمل می کند و با مید بلاکی که اکثر اوقات انجام می دهند، می توانند به خوبی به حریف ضد حمله بزنند و قدرت انتقال مثبت خود را به رخ رقیبان بکشند.

جوانی و بی تجربگی بزرگترین ضعف پیکان است. مدافعان این تیم در زمان بیلد آپ و در اثر فشار زیاد توپ لو می دهند و می توان از این طریق دروازه آنها را تهدید کرد. پیکانی ها در فضا دادن به بازیکنان حریف  بسیار دست و دل باز عمل می کنند و حریف می تواند در این فضا ها هرکاری که میخواهد انجام دهد.

مطهری که امروز در قلب دفاع تیم خود ، کاپیتانش را در اختیار ندارد می تواند با بازی دادن به سید محمد حسینی  و استفاده از تجربه بالای این بازیکن نگرانی اش از عقب زمین را برطرف کند .

با توجه به روند نتایج اخیر پیکان قرمز ها شانس بالای برد در این دیدار هستند و اگر روز بد بازیکنان خود را تجربه نکنند با سه امتیاز تهران را ترک خواهند کرد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1379


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید