قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/01 11:09 | کد خبر : 1353
اگر حوصله حساب کتاب ندارید، بخوانید...

بررسی حالت‌های مختلف کسب سهمیه تراکتور

بر اساس شرایط و قوانین موجود تراکتوری ها باید برای قهرمانی مس رفسنجان در جام حذفی دست به دعا شوند!

تراکتور,مس رفسنجان,سپاهان,لیگ نخبگان,سطح دو لیگ نخبگان,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را با شکست مقابل مس رفسنجان به پایان رساند. با این وجود هواداران تراکتور برای سرنوشت آسیایی تیم شان هم که شده باید بازی های مس تا پایان جام حذفی را دنبال کنند. چرا که قهرمانی نماینده رفسنجان مساوی با صعود آنها به پلی آف لیگ نخبگان آسیا می شود.

باشگاه مس رفسنجان به دلیل نقص مدارک بارگذاری شده در چند بخش مهم مدنظر کنفدراسیون فوتبال  آسیا، موفق به اخذ مجوز حرفه ای امسال نشد تا حتی اگر قهرمان جام حذفی هم شود، جایی در این رقابت ها نداشته باشند.

طبق قوانین در صورت عدم کسب مجوز حرفه ای از سوی یک باشگاه واجد شرایط حضور در رقابت های باشگاهی آسیا، سهمیه این تیم بر اساس رتبه به باشگاه‌های واجد شرایط بعدی در جدول مسابقات لیگ برتر تعلق خواهد گرفت؛ این یعنی تراکتور می تواند با قهرمانی مس، راهی لیگ نخبگان شود. دو احتمال موجود در این مورد را در پایان مطلب مشاهده می کنید:

-  قهرمانی مس رفسنجان در جام حذفی + سومی تراکتور در لیگ برتر: صعود تراکتور به پلی آف لیگ نخبگان

- قهرمانی مس رفسنجان در جام حذفی + چهارمی تراکتور در لیگ برتر: صعود تراکتور به سطح دوم پلی آف لیگ نخبگان

البته در صورتی که سپاهان قهرمان جام حذفی شود نیز حالت اول بالا شامل حال تراکتور خواهد شد و این تیم می تواند حتی در صورت چهارم شدن نیز به پلی آف لیگ نخبگان صعود کند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1353


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید