قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/30 12:45 | کد خبر : 1331
فقط نام و لوگو و رنگ مال خودشان است...

واقعیت تکان‌دهنده از دارایی‌های باشگاه تراکتور

واقعیت تکان‌دهنده از دارایی‌های باشگاه تراکتور حاکی از آن است که این تیم در واقعیت فقط یک نام، لوگو و رنگ دارد و دیگر هیچ...

محمدرضا زنوزی,تراکتور,بنیان دیزل,هوشنگ نصیرزاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پس از اعلام رسمی واگذاری تراکتور توسط محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه، هوشنگ نصیرزاده طی گفت و گویی با رسانه رسمی مواضع وی را در خصوص چگونگی نحوه واگذاری باشگاه اعلام کرد که نکته عطف این مصاحبه دارایی هایی بود که فکر می کردیم مال تراکتور است اما در واقعیت نیست!

بر این اساس تمام امکانات سخت افزاری فعلی که به نام تراکتور از آنها یاد می شود از قبیل استادیوم بنیان دیزل، ساختمان باشگاه، هتل، استخر، کلینیک فیزیوتراپی و...به طور کامل متعلق به شرکت گسترش‌ فولاد بوده و فقط تیم تراکتور آنها را اجاره می‌کند! این یعنی در صورت پایان مالکیت زنوزی در تراکتور، این باشگاه، عملا خلع سلاح می شود.

این در حالی است که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، طی چندین مصاحبه اعلام کرده بود تمام این سخت افزار ها متعلق به باشگاه تراکتور است و حتی با این امکانات برای سرخاب های پایتخت نیز کری می‌خواند. تراکتوری ها هم در این شرایط حتی دم از بهترین باشگاه ایران که دارای بهترین امکانات سخت افزاری است می‌زدند! اکنون که بحث واگذاری باشگاه آن هم با فشار تی تی ها پیش آمده است به یکباره تمام آن زیرساخت های تراکتور فرو ریخته است.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که مالک شرکت گسترش فولاد شخص محمدرضا زنوزی است و بنا به گفته هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل تراکتور، تیم فوتبال تراکتور برای استفاده از این امکانات‌ سخت افزاری به شرکت گسترش فولاد اجاره بها پرداخت می‌کند،حال چگونه است که زنوزی این جیب و آن جیب می‌کند با منطق سازگار نیست چون خیلی غیرعادی است که کسی یک مالی را به خودش اجاره دهد! بنابرین این نوع رفتار از زنوزی بیشتر شبیه مردی است که هنگام طلاق از همسرش،برای اینکه تمام دارایی‌اش را حفظ کند اموالش را به نام بستگان و آشنایان خود می‌زند تا چیزی را از دست ندهد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1331


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید