قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/29 19:30 | کد خبر : 1325
اختصاصی/ سندی که روی شایعات خط قرمز می کشد…

افشای هویت چاقوکش تبریز؛ بازیکن بوکان!(عکس)

اسنادی به دست ورزش آذربایجان رسیده که هویت پسری که در تبریز چاقوکشی کرد را خلاف آن‌چه برخی رسانه‌ها نوشتند افشا می کند.

داهاتو بوکان,تراکتور,لیگ نونهالان,

به گزارش ورزش آذربایجان، اسنادی به دست مان رسیده که نشان می دهد پسری که در جریان آخرین بازی لیگ نونهالان در تبریز چاقوکشی کرد بازیکن تیم داهاتو بوکان است.

دو تیم تراکتور و داهاتو بوکان در روز پایانی مسابقات فوتبال نونهالان مناطق کشوری به تساوی 2-2 رسیدند؛ این بازی اما به خاطر نتیجه و فوتبال مورد توجه قرار نگرفت بلکه تصاویری از آن به دستمان رسید که واقعا تاسف انگیز و تکان دهنده بود.

تیم بوکان داهاتو علی‌رغم تساوی در مقابل تراکتورتبریز توانست به لیگ‌برتر صعود کند. این تیم به جای جشن اما قصد داشت در تبریز عزا به پا کند!

یکی از بازیکنان تیم داهاتو که به دلیل اخراج در بازی قبل محروم بود و از روی سکوها بازی را تماشا می کرد، تحت تاثیر هیجانات بازی، چاقو به دست به داخل زمین هجوم برد.

برخی رسانه ها اما در عین ناباوری داستان رو به گونه دیگری نقل کردند؛ داستانی که طبق آن یک هوادار میزبان از خشم عدم صعود تیمش چاقو به دست شده است؛ با این وجود آی دی کارتی که فوتبال آذربایجان به آن دست یافته نشان می دهد که آوران محمدزاده بازیکن تیم داهاتو صاحب عکس جنجالی هفته گذشته است؛ حالا باید دید مراجع انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال با افشای کامل هویت این بازیکن چه برخوردی با اقدام فراتر از حد تصورش خواهد کرد؛ اقدامی که می توانست حتی به قیمت جان چند نفر تمام شود.

کد خبر 1325


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید