قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/29 12:01 | کد خبر : 1318
افشاگری تکان دهنده در شبکه ورزش...

جادوگری در مس سونگون به روایت مربی سابق

در لابلای حواشی مربوط به باشگاه تراکتور، فاجعه ای که در مس سونگون در حال رخ دادن است کمتر دیده شد.

مس سونگون,امیر میرزائیان,لیگ دسته یک,

به گزارش ورزش آذربایجان، فوتبال تبریز روزهای پرالتهابی را پشت سر می گذارد. بعد از حذف تراکتور از جام حذفی و شکست 4-1 مس سونگون مقابل داماش در لیگ یک، حواشی و اتفاقات عجیبی پیرامون این دو باشگاه رخ داد. البته حجم بالای توجه به تراکتور باعث شد تا مورد عجیبی که در مس رخ داده خیلی مورد توجه قرار نگیرد؛ کلید واژه بسیار آشناست: جادوگر...

در برنامه هفته گذشته لیگ یک در شبکه ورزش یک فایل صوتی از امیر میرزائیان، سرمربی سابق تیم فوتبال مس سونگون پخش شد که تکان دهنده و تاسف انگیز بود. او در این فایل صوتی با نام بردن از برخی از ارکان مدیریتی باشگاه مس سونگون در مورد همکاری و تبادل مالی با یک جادوگر صحبت و تاکید می کند که در صورت بدحسابی احتمال اتفاقات بدی وجود دارد!

این که باشگاه مس سونگون چرا و چگونه آلوده چنین اتفاقاتی شده جای بحث و تاسف زیادی دارد. تا کنون هیچ واکنشی از سوی نارنجی پوشان به این موضوع نشده است. البته پوریا محسنی، مجری برنامه لیگ یک بعد از پخش فایل صوتی یاد شده تاکید کرد که از باشگاه مس سونگون نه برای پاسخگویی بلکه برای درخواست عدم پخش این فایل چندین بار تماس هایی صورت گرفته بود.

افشاگری اخیر در برنامه لیگ یک شبکه ورزش در شرایطی انجام شد که مدت هاست شائبه های زیادی در خصوص چنین فعل و انفعالاتی در تیم فوتبال مس سونگون شنیده می شود؛ سیاست سکوت، چیزی که نارنجی پوشان در برابر اکثر حواشی این چند وقت اخیر نشان داده اند، قطعا نمی تواند در این مورد جواب دهد چرا که نام و آوازه باشگاهی در حال خدشه دار شدن است که زمانی یکی از بهترین باشگاههای ایران در سطح کشوری به حساب می آمد.

کد خبر 1318


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید