قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/29 10:45 | کد خبر : 1316
گاف بزرگ مدیرعامل تراکتور در آنتن زنده...

دارایی جدید زنوزی فاش شد؛ ماشین زمان!

هوشنگ نصیرزاده شب گذشته گاف بزرگی داد که خیلی زود به سوژه کابران شبکه های اجتماعی بدل شد.

تراکتور,هوشنگ نصیرزاده,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پس از اعتراضات هواداران تراکتور علیه مدیریت تیم در جریان بازی با مس رفسنجان و صدور بیانیه مالک باشگاه، مبنی بر اعلام واگذاری تیم، هوشنگ نصیرزاده شامگاه جمعه برای توضیح پاره‌ای از مسائل روی خط برنامه شب های فوتبالی آمد. او ضمن دفاع تمام قد از مدیریت و مالکیت، یک گاف بزرگ هم داد!

مدیرعامل باشگاه تراکتور که بخش زیادی از نارضایتی هواداران متوجه به خود اوست، بیشتر سعی کرد در باب نارضایتی باشگاه از هواداران سخن گفته و دلسردی مالک از تیمداری را پررنگ کند. او برای این کار اما کمی پیاز داغ داستان هایش را از حد گذراند که عاقبت جالبی هم نداشت.

نصیرزاده،مدیرعامل باشگاه تراکتور، در بخشی از صحبت هایش مدعی شد که در روز بازی تراکتور با سپاهان که ۱۲۰هزار نفر به استادیوم یادگار امام تبریز آمده بودند، آقای زنوزی با وجود اینکه به خاطر این که جهت درمان همسرشان در استانبول بودند، بسیار خوشحال بودند! این همان گاف بزرگی بود که نصیرزاده داد و خیلی زود به سوژه کابران شبکه های اجتماعی بدل شد.

نصیرزاده در حالی این ادعا را کرد که تاریخ فوت همسر مالک باشگاه،۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ است و تاریخ بازی تراکتور با سپاهان ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ بود؛ حال آن که مدیرعامل تراکتور چطور این داستان را طراحی کرده که اعداد و ارقامش این چنین برایش دردسر ساز شده جای سوال است و برخی از کاربران آن را به دیگر تصمیمات و صحبت های هوشنگ تشبیه می کنند که عاقبت های مشابهی به دنبال داشته است!

کد خبر 1316


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید