قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/29 10:01 | کد خبر : 1315
انتقاد از هواداران، به رخ کشیدن هزینه‌ها و دیگر هیچ...

روایت هوشنگ؛ زنوزی دل‌نازک‌تر از همیشه

هوشنگ نصیر‌زاده ظاهرا به نمایندگی از محمدرضا زنوزی مواضع او را در صدا و سیما اعلام کرد.

هوشنگ نصیرزاده,محمدرضا زنوزی,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان که به حذف این تیم از جام حذفی انجامید، باشگاه به جای عذرخواهی از هواداران برای از دست دادن دومین جام این فصل، موضعی متفاوت گرفته است. مدیریت و مالیکت باشگاه که مدت هاست مورد نقد هواداران قرار دارند، با محکوم کردن آنها بخاطر اعتراضاتشان به نحوه تیم‌داری، قصد واگذاری تراکتور را دارند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه شب گذشته در گفت و گویی تلویزیونی درباره دلسرد شدن زنوزی به دلیل رفتار برخی تماشاگران صحبت کرد:

فقط برخی از تماشاگران ناسزا می‌دهند
حضور صد و بیست هزارنفری هواداران تراکتور در یادگار امام باعث خوشحالی مالک باشگاه شد. اما برخی از هواداران با فحاشی‌های خانوادگی یا حتی حمله به ماشین‌ ما باعث دلسردی می‌شوند. 

هزینه ۵۵۰ میلیاردی تیم بدون چشم داشت
برای آمدن ۱۲۰ هزار نفر به استادیوم هزینه می‌شود. مالیات‌ها و مخارج تیم بالا است. در این زمان کسی پیدا نمی‌شود که ۵۵۰ میلیارد برای مالیات و هزینه‌‌‌های تیم خرج کند و از آن در آمد نداشته باشد.

باید از هواداران تشکر کرد اما...
از تک‌تک هوادارانی که برای تشویق تیم به استادیوم می‌آیند باید تشکر کرد؛ اما تعداد معدودی از هواداران که حالت‌های خاص دارند با رفتار‌های نادرست خود سبب دلسردی مالک می‌شوند.

کد خبر 1315


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید