قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/28 19:01 | کد خبر : 1311
پس لرزه‌های عشقی که به نفرت بدل شد

تراکتور-زنوزی؛ آپدیت یا ریست فکتوری؟!

پس از شکست تیم تراکتور در جام حذفی مقابل مس رفسنجان رویارویی هواداران و مجموعه‌ مدیریتی باشگاه وارد فاز جدیدی شد.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"،هواداران که پس از انتشار دو بیانیه و برگزاری جلسات متعدد و سردادن شعارهای اعتراضی در بازی های قبل با دهن کجی باشگاه مواجه شدند، عصبانی تر از گذشته در استادیوم علیه مالک و مدیران باشگاه شعارهای اعتراضی سر دادند.

این اعتراضات به روی سکوها ختم نشدو بسیاری از پرشورها در بیرون از استادیوم و جلوی درب خروج تجمع کردند و شعارهای تند علیه مدیریت تیم و کادر فنی و بازیکنان سردادند.

هواداران نزدیک ۲ ساعت منتظر بیرون آمدن عوامل تیم بودند که با مساعدت نیروی انتظامی هواداران محل را ترک کردند تا عوامل باشگاه بتوانند پس از دو ساعت حبس شدن در داخل رختکن استادیوم را ترک کنند.

ناگهان شبانه شایعه انتقال مالکیت تراکتور منتشر شد که با استقبال گسترده هواداران مواجه شد. اکثریت هواداران تراکتور در صفحات مجازی خود با انتشار متن هایی از  این تصمیم آقای زنوزی استقبال کردند.

برخی نیز با دیده شک به این تصمیم نگریستند و با این استدلال که محمدرضا زنوزی دو سال قبل نیز جهت فرار از فشار دست به انتشار چنین شایعاتی زده بود آن را سناریوی نخ نما شده دانستند.

اما چیزی که کاملآ مشهود است این است که پس از ۶ سال رابطه احساسی و عاطفی بین هواداران و زنوزی به خط پایان خود رسیده است. این. ربطه یا به یک آپدیت اساسی با ویروس کشی قوی نیاز دارد یا به یک تعویض ویندوز  اساسی در حد ریست فکتوری…

کد خبر 1311


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید