قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/14 17:30 | کد خبر : 1113
اوج آدرنالین فوتبالی در پرمیرلیگ آذربایجان

الکلاسیکو در باکو، جنگ سهمیه در نخجوان

قره باغ _ نفتچی، جنگ سنتی پریمیر لیگ، در سانس چهارم خود فردا برگزار می شود.

سومقاییت,قره باغ,پریمیر لیگ آذربایجان,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فقط چهار هفته تا پایان رقابت های پریمیر لیگ آذربایجان باقی مانده و حساسیت کسب سهمیه بین چهار تیم بالای جدول به شدت بالا است.

در روز اول هفته ۳۳ پریمیر لیگ از ساعت ۱۶:۰۰ تیم رده دومی سومقاییت در نخجوان مهمان کاپاز خواهد بود. با توجه به رتبه تیم کاپاز این بازی حکم تشریفاتی دارد ولی سومقاییت بعد از برد بزرگ هفته قبل مقابل قره باغ بدنبال تثبیت جایگاه خود در دوم جدول است.

در بازی دیگر از ساعت۱۹:۰۰ در ورزشگاه آذرسون آرنا باکو  الکلاسیکوی بزرگ هفته برگزار می شود و طی آن تیم قره باغ صدر نشین از حریف سنتی خود نفتچی باکو رده سومی میزبانی می کند.

قره باغ قهرمانی خود را از هفته ها قبل مسجل کرده است ولی با توجه به عدم‌کسب برد در چند بازی اخیر نیازمند برد است  و نفتچی باکو در حالت هم امتیاز با سومقاییت و با تفاضل گل در رتبه سوم جدول قرار دارد و درصورت شکست و یا مساوی جایگاه خود را از دست می دهد.

رقابت های پریمیر لیگ آذربایجان با حضور ده تیم و در طی دو بازی رفت و دو بازی برگشت برگزار میشود و تیم اول این رقابت ها سهمیه  لیگ قهرمانان اروپا را کسب میکند و تیم های دوم و سوم نیز سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را کسب میکنند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1113


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید