قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/14 13:01 | کد خبر : 1110
دعوا، بزن بزن و همه آپشن‌های UFC

ماجرای عجیب در ارومیه؛ فوتبال شرمنده شد!

از دیدار نود ارومیه و اسپاد تهران می توان به عنوان عجیب ترین بازی این هفته لیگ دو یاد کرد.

نود اورمیه,اسپاد الوند,لیگ دسته دو,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم های نود ارومیه _اسپاد الوند تهران  از هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو‌ کشور روز سه شنبه در ورزشگاه شهید باکری شهر ارومیه به مصاف هم رفتند.

نتیجه این دیدار یک_صفر به نفع نود ارومیه به اتمام رسید. ولی بازی اصلی بعد از سوت پایان شروع شد. جایی که ابتدا سرپرست و مربی تیم اسپاد با انتشار استوری هایی در صفحه مجازی خود از  حمله اعضای تیم حریف به یکی از اعضای کادر فنی تیم خود خبر دادند.

بعد از چند روز فیلمی منشتر شد که در آن یکی از اعضای تیم نود با مربی تیم اسپاد درگیری فیزیکی پیدا کرده است.

مدیرعامل تیم نود نیز با انتشار بیانیه ای هرگونه بی اخلاقی در داخل بازی را محکوم کرده و علت درگیری فیزیکی را عدم خروج مربی اسپاد بعد از اخراج توسط داور اعلام کرد.

او در ادامه گفت: «عوامل تیم اسپاد از شب قبل مسابقه بخاطر یک تیم خاص حواشی را آغاز کرده و در داخل زمین نیز اقدام به افزایش تنش و حاشیه کردند.»

پایگاه خبری ورزش آذربایجان این موضوع را به صورت ویژه مورد بررسی قرار داده و تا رسیدن به دلیل اصلی آن پیگیری و مصاحبه با افراد مطلع را ادامه خواهد داد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1110


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید