قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/14 11:21 | کد خبر : 1108
ادعای رییس هیئت کلا نادیده گرفته شد…

عضله‌سازی همچنان خط قرمز اداره کل

به نظر می رسد برخلاف ادعای رئیس هیئت بدنسازی آذربایجان شرقی، فعالیت های این رشته همچنان در استان حول خط قرمز قرار دارد.

بدنسازی,اداره ورزش و جوانان,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، پس از حواشی به وجود آمده در انتخابات ریاست هیئت بدنسازی استان آذربایجان‌شرقی که منجر به ابطال این انتخابات شد، اداره کل ورزش و جوانان استان از لغو تمامی رویدادها تا تعیین تکلیف هیئت خبر داده بود؛ با وجود ادعای مقصود نبیل پور مبنی بر غیرواقعی بودن این موضوع اما اطلاعات جدید حاکی از تداوم بلاتکلیفی ها و تعطیلی رویدادها دارد.

بر اساس اطلاعات جدید کلیه رویدادهای بدنسازی استان آذربایجان شرقی طی یک ماه آینده به نیمه دوم خرداد سال جاری موکول شده است.

این در حالی است که رئیس هیئت بدنسازی استان آذربایجان شرقی هفته گذشته طی گفت و‌گو با خبرنگار ما اعلام کرده بود: ((هیأت بدنسازی هیچگونه نامه‌ای در مورد تداوم یا ممنوعیت فعالیت‌‌ها دریافت نکرده‌ایم و هیچ مکاتبه‌ای در فضای حقیقی صورت نگرفته‌است، حتی هیچ مکالمه تلفنی در در خصوص این موضوع نشده است و ما فقط در فضای مجازی این نامه‌هارا دیدیم.))

بلاتکلیفی ادامه دار هیئت بدنسازی و عدم موضع گیری رسمی اداره ورزش و جوانان در این رابطه باعث شده تا ماههای غیرعادی و بسیار بدی را در این رشته پرطرفدار شاهد باشیم. تا این لحظه هیچ خبر دقیقی از تعیین تکلیف قطعی مشکلات موجود از سوی مسوولان مربوطه ارائه نشده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1108


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید