قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/12 15:01 | کد خبر : 1085
در آستانه بازی بزرگ هفته؛

یادگار (فعلا) شبیه خودش نیست!

در فاصله کمتر از دو ساعت به شروع بازی حساس تراکتور-استقلال ورزشگاه یادگار امام هیچ شباهتی به یک روز بزرگ ندارد.

تراکتور,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,ورزشگاه یادگار امام,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن فروردین پرحاشیه حالا با حمید مطهری در پی ادامه فصل است؛ این تیم ذوب آهن را در جام حذفی شکست داد و امروز مقابل استقلال به دنبال کسب نتیجه ای قابل قبول است تا بلکه دل هوادارانش را به دست بیاورد.

همان طور که روز قبل خبر دادیم، هواداران تراکتور استقبال چندانی از بلیت فروشی بازی حساس تیم شان نداشتند. اثرات این استقبال کم را می توان از جاده منتهی به ورزشگاه یادگار اما متوجه شد.

برخلاف همه بازی های مهم اخیر، جاده کسایی روز پرترافیکی را تا این لحظه به خود ندیده و بر اساس گزارش خبرنگار ورزش آذربایجان ورودی ورزشگاه هم خیلی شلوغ نیست.

از داخل ورزشگاه هم خبر می رسد که کمتر از 10 هزار نفر تا این لحظه روی سکوها مستقر شده اند. به این ترتیب پیش بینی می شود برخلاف همیشه بازی تراکتور-استقلال این فصل در تبریز خیلی پرتماشاگر نباشد. البته هواداران تراکتور در روز وسط هفته شاید هم برنامه حضور در ورزشگاه را به ساعت پایانی موکول کرده باشند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1085


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید